employment.az employment.az

Dərc olunma tarixi

14.04.2022 Biznes Dünyası

Baxış sayı

eye 1001

Oxunma müddəti

clock 3 dəq

Coca-Cola öz uğurunu marketinq strategiyasına borcludurmu?

Əgər siz dünya əhalisinin 94%-i içərisindəsinizsə, çox güman ki, Coca-Cola-nı yalnız loqoya görə tanıdınız.

Dünyanın üçüncü ən dəyərli brendi olan Coca-Cola həm də ən uğurlu markalardan biridir. Onun məhsulları Kuba və Şimali Koreya istisna olmaqla, demək olar ki, hər ölkədə mövcuddur. Bəs Coca-Cola necə dünya miqyasında belə məşhur  oldu?

 

Digər şirkətlər kimi Coca-Cola da marketinq strategiyasını məşhur “4Ps” marketinq qarışığı əsasında qurur:

Məhsul, Qiymət, Tanıtım və Yer.

 

Məhsul (Product): Coca-Cola çoxlu müxtəlif içki markaları və məhsul xətləri ilə geniş məhsul çeşidinə malikdir və əsas məhsul kimi Coca-Cola çıxış edir. Hər bir məhsul müxtəlif ölçülü paketlərdə satılır və sıfır şəkər və ya pəhriz çeşidləri kimi müxtəlif alternativ məhsul xətlərinə malikdir.

 

Qiymət: Coca-Cola seqmentdən və bazar payından asılı olaraq məhsullar üçün fərqli qiymətlər təklif edir. İçki bazarı bir neçə satıcıdan və çoxlu alıcıdan ibarətdir, Cola və Pepsi bazarda dominant mövqeyə malikdir. Bunu nəzərə alaraq, iki korporasiya qiymət nöqtələrində bir-birinə uyğun gəlir.

 

Yer: Coca-Cola, öz məhsullarını demək olar ki, bəyəndiyi hər yerdə yaymağa imkan verən nəhəng distribütor şəbəkəsinə malikdir. Coca-Cola içki satan istənilən mağazada tapıla bilər.

 

Tanıtım: Coca-Cola TV, onlayn reklamlar, sponsorluqlar, o cümlədən bir çox media və kanallarda reklam kampaniyaları vasitəsilə məhsullarını bazara çıxarır.

 

Marketoloqlar bu strategiyalardan nə öyrənə bilərlər?

Brend İdentifikasiyası Mütləq Olmalıdır

Beləliklə, özünüz üçün ardıcıl brend kimliyini necə yarada bilərsiniz? Budur, sizə lazım olacaq əsas cəhətlərdən bəziləri:

Loqo

Rəng palitrası

Tipoqrafiya

Fotoqrafiya

İllüstrasiya

İkonoqrafiya

Məlumatların vizuallaşdırılması

Məhsulun keyfiyyəti

 

Məhsul keyfiyyəti: Coca-Cola-nın bu qədər uzun müddət uğurunu qoruyub saxlamasının başqa bir səbəbi məhsulun keyfiyyətindən heç vaxt ödünc verməməsidir.

 

Yeni bazarları aktiv şəkildə araşdırın: Coca-Cola-nın davamlı uğurlarına töhfə verən marketinq strategiyasının digər aspekti onun yeni bazarlara daxil olmaq istəyidir.

 

PR həyata keçirin: Nəhayət, Coca-Cola güclü şəkildə PR etməklə qlobal varlığını qoruyub saxlaya bilmişdir.

heart save
Yazar
  • İstifadəçi adı:

    Babayeva
  • Ad Soyad:

    Leyla
  • Məqalə sayı:

    1

Əlaqəli məqalələr

paper-1-img
Wi-fi yoxsa Li-fi?

15.11.2021

Biznes Dünyası

İllərdir simsiz internet adı ilə istifadə etdiyimiz Wi-Fi dəyişir və 100 qat daha sürətli internet olan Li-Fi adlı sistemlə əvəz olunur.

paper-1-img
Gələcəkdən Xəbər Var!

11.01.2021

Biznes Dünyası

1997-ci ildə qurulan qlobal bir kiber təhlükəsizlik şirkəti olan Kaspersky, bəşəriyyətin gələcəyə dair ən vacib suallarını daha yaxşı cavablandırmağa çalışmaq üçün "Təhlükəsiz Sabah" (Safer Tomorrow) platformasını işə saldı.

paper-1-img
Spotify Azərbaycana Gəlir

11.03.2021

Biznes Dünyası

Spotify, bir neçə gün ərzində Asiya, Afrika, Karib adaları, Latın Amerikası və Avropa daxilində 80-dən çox yeni bazarda fəaliyyət göstərəcəyini bildirdi.