employment.az employment.az

Dərc olunma tarixi

12.08.2022 Biznes Dünyası

Baxış sayı

eye 665

Oxunma müddəti

clock 8 dəq

Zara marketinq əfsanəsi: Bizi almağa vadar edən 9 brend hiyləsi

Zara dünyanın ən böyük geyim pərakəndə satışçısıdır. Şəbəkənin qurucusu Amansio Orteqa ilk öncə dizayner əşyalarının ucuz nüsxələrini satan bir mağaza ilə başladı. Bu gün şirkətin illik dövriyyəsi milyardlarla dollardır. Və biz müştərilər bütün bu böyük pulları Zara-ya gətiririk. İnsanları bu brendin paltarlarını təkrar-təkrar almağa vadar edən şeylər barədə heç düşünmüsünüzmü? Bu yazıda bunları birlikdə nəzərdən keçirəcəyik.

 

Ən bahalı əşyalar girişdə yerləşir - və siz bu qarmağa düşəcəksiniz

Zara mağazalarında paltarlar qiymətlərə uyğun asılır. Girişdə ən bahalı əşyalar alıcının ilk baxışdan onlara aşiq olacağı gözləntisində yerləşir. Brendin arxasında duran ideya ondan ibarətdir ki, siz ucuz paltarlar sırasına düşməməlisiniz. Zara impulsiv davranışımıza güvənir: gördüm - istədim - aldım.

Daha ucuz yeni paltar axtaran alıcılar üçün mağazanın arxa hissəsi nəzərdə tutulub. Burada sadə əşyalar və endirimli geyimlər var. Ancaq qalereyaya getməzdən əvvəl yeni kolleksiyadan paltar, çanta və həmçinin ayaqqabı istəməyə vaxtınız olacaq.

 

Paltar, ayaqqabı və çantalar xüsusi olaraq yan-yana düzülür

Zara mağazalarında demək olar şöbələr yoxdur. Ayaqqabı, çanta və aksesuarlar eyni otaqda yerləşir. Paltar üçün hansı ayaqqabı seçmək barədə düşünmək lazım deyil. Mağaza dizaynerləri artıq sizin üçün düşünüblər.

Əlbəttə ki, bu kapsulyarlıq rahatdır: vaxta qənaət edir və tendensiyalar dənizində gəzməyə kömək edir. Ancaq bu da növbəti bir hiylədir: alıcının məntiqi söndürülür, çünki hər şey sizin üçün həll olunur. Geriyə yalnız ödəmək qalır.

 

Zara-da heç bir reklam yoxdur, lakin bu, ümumiyyətlə qənaətlə bağlı deyil

Zara qazancının cüzi, 0,3%-ni reklama xərcləyir: brend prinsipcə onun nə qədər klass, dəbli və rahat olmasından danışmır. Bununla belə, bu, şirkətin marketoloqlarının nəzarəti deyil, pul qabınızı boşaltmaq və bazarı fəth etmək üçün mükəmməl düşünülmüş strategiyadır.

Zara öz pulunu kataloqlara və ... pəncərə lövhələrinə yatırır. Və alıcıda eksklüzivlik hissi yaradır. Paltarların keyfiyyəti öz sözünü deyir və reklama ehtiyac yoxdur. Axı, Balenciaga və Versace də televiziyada reklam çəkmir, amma insanlar bilirlər ki, bu, premium sinifdir.

Zara belə bir hiylə də istifadə edir: həmkarınızın, sevgilinizin, qonşunuzda olmayan bir şeyi almaq üçün mağazaya gələcəksiniz. Təvazökarlıq üçün eksklüziv paltar. Təbii ki, bu eksklüzivlik xəyalidir, sadəcə olaraq, Zara insanların xüsusi bir şey almaq ehtiyacı üzərində oynayır və alıcılar buna etiraz etmir.

 

Brend şüuraltı olaraq sizə təsir edir: sizi elitanın bir hissəsi kimi hiss etdirir.

Zara heç vaxt Walmart, Auchan və ya Pyaterochka-nın yanında mağaza açmaz. Brend öz butiklərinin yerini diqqətlə seçir. Satış nöqtələri yalnız böyük ticarət mərkəzlərində və ya meqapolislərin əsas küçələrində açılır.

Diqqətlə baxın: Zara-nın yanında demək olar ki, həmişə yüksək səviyyəli mağaza var. Oradakı paltarlar, əlbəttə ki, qəşəng və gözəldir, yalnız çox bahalıdır. Zara başqa bir şeydir - dəbdə olan butiklərin olduğu məhəllə, sanki alıcıya xəbər verir: "Geyimlərimiz də qəşəngdir". Burada qiymətlər aşağıdır. Yəni, Zara bizi geyimə sərvət xərcləyən insanlar kimi dəbli hiss etdirir.

Yeri gəlmişkən, Kate Middleton markanın bir az daha aristokrat olmasına kömək etdi. O uzun müddətdir Zara pərəstişkarıdır: toydan sonrakı ikinci gün Kate bu markanın sadə mavi paltarını geyindi və təbii ki, o, dərhal mağazalarda satıldı.

 

Zara hər mövsüm xüsusi olaraq bir neçə yeni kolleksiya buraxır

400-dən çox dizayner yeni kolleksiyalar üzərində işləyir.

Zara-nın strategiyası sürətli, keçici modadır. Brend bizim geyimə münasibətimizi dəyişdi. İndi alış-verişdə xüsusi bir şey yoxdur: paltar alırsan, sonra köhnə çörək və ya islanmış peçenye kimi onlardan qurtulursan.

Digər brendlər gələcək mövsümlərin trendlərini təxmin etməyə çalışarkən, Zara bir neçə yeni kolleksiya buraxmağı bacarır. Hər iki aydan bir bu tendensiyalar dəyişir, brend müştəriləri yeni geyim dəsti ilə sevindirir. Əgər podiumda, şəhərlərin küçələrində və ya məşhurların üzərində dəbli bir şey peyda olubsa, əmin olun: onu tezliklə Zara mağazasında görəcəksiniz.

Düzdür, əsas çatışmazlıq buradadır: alıcılar sürətli modaya aludə olurlar. Zara ildə 450 milyon məhsul istehsal edir və hər kəs onların arasında çox lazımlı bir şey tapır. Yeni paltarların bizi xoşbəxt və dəbli edəcəyini düşünməyə məcbur olduq.

 

Dünyanın başqa yerlərində alınmayan bir şey satıla bilər

Zara geyimləri bəzi insanlardan daha çox səyahət edir. Həm də ona görə ki, mağazalardan birində satılmayan əşyalar digərinə aparılır. Ətəklər, şalvarlar və köynəklər dünyanı asanlıqla gəzir: Avropadan gələn paltarlar Rusiya rəflərində bitə bilər.

Ancaq model tamamilə uğursuz oldusa, o zaman yenidən işlənir. Beləliklə, uğursuz paltarların bəzi detalları ikinci bir həyat alır. Zara pula qənaət etməyi bilir və satılmayan əşyaları atmır.

 

Brend süni qıtlıq yaradır ki, siz alış-verişsiz getməyəsiniz.

Bəli, Zara süni qıtlıq yaradır. Brend müştərilərini “indi bir şey almağa vaxtınız yoxdursa, onu bir daha görməyəcəksiniz” prinsipi ilə öyrədib. Bu o deməkdir ki, 10 gün əvvəl mağazada baxdığınız pencək rəflərdən yoxa çıxa və bir daha görünməyə bilər.

Daxili hamster alıcıda oyanır: təcili olaraq gələcək üçün əşyalar yığmalısınız. Və beyin dərhal bir impuls alır: "Bunu təcili al". İmpulsiv alışlar satıcı üçün faydalıdır, lakin alıcı üçün zərərlidir. Sonda çoxumuz boş yerə xərclənən pula görə peşman olmağa başlayırıq.

 

Satışlar xüsusi sxem üzrə aparılır

Satış mövsümü başlamazdan əvvəl (adətən iyul, avqust, dekabr, yanvar, fevral) Zara normal qiymətə mümkün qədər çox məhsul satmağa çalışır. Mağaza əvvəlki kolleksiyalardan olan paltarlarla doludur və daha yeni modelləri tapmaq olduqca çətindir. Yeni kolleksiyalardan olan paltarlara identifikasiya etiketləri asılır, mağazanın çeşidinin qalan hissəsi isə “köhnə” paltarlardır. Bir iki günə çox ucuz satılacaq. Bir az gözləyin və boş yerə xərclənən pula görə dirsəklərinizi dişləmək məcburiyyətində qalmayacaqsınız.

Zara məsləhətçisi satışdan dərhal əvvəl əvvəlki kolleksiyalardan əşyalar almağı məsləhət görmür.

 

Zara qərargahında sınaq mağazası

Brendin orta adamın heç vaxt girməyəcəyi mağazalar var. Pilot mağazalar brendin İspaniyadakı baş ofisinin bağırsaqlarında gizlənib. Əgər siz Zara-nı müxtəlif ölkələrdə ziyarət etmisinizsə, yəqin ki, orada interyerin təxminən eyni olduğunu görmüsünüz. 30 memardan ibarət komanda müştərilərə müsbət təsir göstərmək üçün işıq lampalarının rəngindən tutmuş döşəmənin teksturasına qədər hər bir xırda detal üzərində düşünür.

Test mağazalarında onlar asılqanların hündürlüyünü, manekenlərin hündürlüyünü və kassa aparatlarının yerini empirik olaraq seçirlər. Və hamısı dincəlmək və daha çox alış-veriş etmək üçün.

 

ZARA-da işləyən qız aşağı qiymətlə paltar almağı danışdı

Biz daxili məlumatları paylaşan mağaza işçilərinin məsləhətlərini tapdıq. İndi siz də Zara-da alış-verişə necə qənaət edəcəyinizi biləcəksiniz, əgər siz hələ də bu brendin cazibəsinə müqavimət göstərə bilmirsinizsə.

Əksər moda mağazalarında olduğu kimi, burada da satışlar ildə 3 dəfə keçirilir: yayın sonunda, Yeni ildən əvvəl və qışın sonunda.

Endirim mövsümünün ən aşağı qiymətləri satışın üçüncü həftəsində sizi gözləyir. Birinci həftədə endirim 20-25%, ikincidə 40-50% təşkil edirsə, üçüncü həftənin sonunda qiymətlər 70-75% aşağı düşür.

Mağazalar bazar ertəsi anbarlarını doldurur: yüksək keyfiyyətli və ucuz paltar almaq şansı həftənin əvvəlində daha yüksəkdir.

 

Zara məhsulları üçün ən aşağı qiymətlər İspaniya və Portuqaliyadadır (əşyaların əhəmiyyətli bir hissəsi burada tikilir). Bu ölkələrə səfərə gedirsiz? Əlavə bir alış-veriş çantası götürün.

heart save

Günay Əfəndiyeva

20.09.2023

Məqalənin hər hansı bir dildən tamailə tərcümə oldunduğunu düşünürəm. Amma heç yaxşı tərcümə olunmayıb və əksər cümlələri heç anlamaq olmur.

Yazar
  • İstifadəçi adı:

    kaizen
  • Ad Soyad:

    Kaizen.az
  • Məqalə sayı:

    111

Əlaqəli məqalələr

paper-1-img
Wi-fi yoxsa Li-fi?

15.11.2021

Biznes Dünyası

İllərdir simsiz internet adı ilə istifadə etdiyimiz Wi-Fi dəyişir və 100 qat daha sürətli internet olan Li-Fi adlı sistemlə əvəz olunur.

paper-1-img
Gələcəkdən Xəbər Var!

11.01.2021

Biznes Dünyası

1997-ci ildə qurulan qlobal bir kiber təhlükəsizlik şirkəti olan Kaspersky, bəşəriyyətin gələcəyə dair ən vacib suallarını daha yaxşı cavablandırmağa çalışmaq üçün "Təhlükəsiz Sabah" (Safer Tomorrow) platformasını işə saldı.

paper-1-img
Spotify Azərbaycana Gəlir

11.03.2021

Biznes Dünyası

Spotify, bir neçə gün ərzində Asiya, Afrika, Karib adaları, Latın Amerikası və Avropa daxilində 80-dən çox yeni bazarda fəaliyyət göstərəcəyini bildirdi.