-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
146
Dərc olunma tarixi
04.10.2024 TexnologiyaBaxış sayı
91Oxunma müddəti
3 dəq1. Bitrix24
Bitrix24 tam size göre. Yapay zekâ destekli iş yazılımı olaraq önə çıxan bu platformada məzmun düzenleme, yaratmaq və paylaşma üçün hər hansı bir kodlama məlumatı lazım deyil. Şablon tabanlı arayüzünü istenilen doküman, video və ya vizual ilə doldurmaq olduqca kolay.
İş birliği xüsusiyyətlərində ise farklı projeler üçün istifadə olunan bilgi tabanları yaratmaq mümkündür. Çalışanlar məqalələri müzakirək üçün söhbət xüsusiyyətindən faydalana bilir. Yapılandırılmış icazə ayarları sayəsində veri erişimini esnetmek veya məhdudlaşdırmaq olduqca kolay hâle gəlir. Ayrıca CRM kimi modullar vasitəsilə entegre edilməsinə icazə verir. Tək bir platformada böyük verileri saxlamanın yanı sıra Akıllı Arama xüsusiyyəti təqdim edir. Beləliklə, istifadəçilər ehtiyac duydukları verilere saniyələr içərisində ulaşabiliyor.
Masaüstü, mobil və planşet uyğunluğuna sahib Bitrix24 ilə uzaqtan çalışma ekipleri dâhil her cür çalışanın istenilen yerde istenilen zamanda real zamanlı veriye ulaşması mümkün. Tamamen pulsuz bir versiyasının mövcudluğu ilə Bitrix24, listemizin yerini almayı başarıyor.
2. Document 360
Document 360, veri idarə edilməsinin yanı sıra herkese açıq məlumat tabanları yaratmaq adına olduqca təsirli bir proqramdır. Bilgi tabanı proqramı online olaraq temiz və istifadəçi dostu bir arayüz təqdim edir. Bitrix24 yazılımında olduğu kimi burada da ağıllı arama motoru xüsusiyyətini tapmaq mümkündür. Ayrıca hər hansı bir zamanda əlaqəni asanlaşdırmaq adına mobil və planşet dəstəyinə malikdir.
Analiz xüsusiyyətlərində bildirişlər toplamaq raporlar sunmayı i tabanı platformu sayəsində gerik da kolaylaşır. Pulsuz bir paketi olmasına baxmayaraq, texniki dəstək və yapılandırılmış icazələrə "professional" və "business" paketlərində yer verir. Bu səbəbdən digərlərinə görə daha bahalı ola bilər. Ayrıca iş birliyi xüsusiyyətlərində, məqalələr üzərində sohbet etme ve ortaq çalışma xüsusiyyətlərində bulunmuyor.
3. Zendesk Guide
Zendesk Guide daxili və xarici bilik bazaları yaratmaq üçün funksional xüsusiyyətlər təklif edən proqramlar sırasındadır. İstifadəçi interfeysində təlim tələb etsə də, əməkdaşlıq xüsusiyyətləri ilə xalını artırmağı bacarır. Ən populyar xüsusiyyətlərindən biri digər proqram təminatı ilə asanlıqla inteqrasiya etmək qabiliyyətidir. Beləliklə, daxili bilik bazasına xarici mənbələrdən sənədlər və ya materialların əlavə edilməsi mümkün olur.
Mobil və planşet dəstəyi təklif edən Zendesk Guide analiz imkanları ilə istifadəçilərin məmnunluq səviyyələri haqqında hərtərəfli hesabatlar yarada bilər. Süni intellektlə dəstəklənən axtarış sistemi istifadəçilərə axtardıqları məlumatı asanlıqla əldə etməyə imkan verir.
Pulsuz planın olmaması Zendesk Bələdçisini digərləri ilə müqayisədə geridə qoya bilər. Bundan əlavə, quraşdırma mərhələsində texniki dəstək tələb olunduğundan, ümumiyyətlə, geniş miqyaslı bizneslərə müraciət etdiyini söyləyə bilərik.
4. Notion
Ola bilsin ki, bilik bazası təhlili siyahımızda ən sərfəli proqram Notion ola bilər. Pulsuz versiya ilə yanaşı, bu proqram təminatının Plus və Business versiyaları da var və onun daxili axtarış və məzmunun idarə edilməsi imkanları diqqəti cəlb edir. O, qeydlərini mütəşəkkil saxlayarkən istifadəçilərə vizual və istifadəyə yararlılıq baxımından rahatlıq təmin edir. O, həmçinin yoxlama siyahıları, Kanban lövhələri və mətn sənədləri yaratmaq üçün bir sıra funksiyalar təklif edir.
Anlayış həm fərdi istifadəçilərə, həm də korporativ istifadəçilərə müraciət edir. Bununla belə, hesabat və təhlil xüsusiyyətləri baxımından çatışmazlıq ola bilər. Onun inteqrasiya xüsusiyyətləri güclü olsa da, komanda işi üçün lazım olan əməkdaşlıq xüsusiyyətlərinə malik deyil. Onun süni intellekt xüsusiyyətləri mətn və sənədlərin yaradılmasında çox faydalı olsa da, Ağıllı Axtarış funksiyasını təklif etmir.
5. Helpjuice
Intuitiv interfeysi ilə bilik bazası proqram təminatı arasında seçilən Helpjuice müxtəlif ölçülü bizneslərə müraciət edə bilər. Ağıllı Axtarış funksiyası sayəsində istifadəçilər məlumatı səmərəli şəkildə əldə edə bilirlər. Çoxsaylı şablonlar və mövzular təklif etmək sizə bilik bazası interfeysini brendinizə uyğun fərdiləşdirməyə imkan verir.
Asanlıqla istifadə olunan bilik bazası olsa da, inteqrasiya xüsusiyyətləri baxımından mənfi xallar ala bilər. Qabaqcıl xüsusiyyətlər üçün büdcənizi də genişləndirməlisiniz. Onun bizim üçün ən böyük çatışmazlıqlarından biri təhlil imkanlarının məhdud olmasıdır. İlkin quraşdırma zamanı texniki dəstəyə ehtiyac da istifadəçilərə problem yarada bilər.
Bitrix24-ü pulsuz sınayın.
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14604.05.2023
Texnologiya
28.10.2021
Texnologiya
19.11.2021
Texnologiya
Bildiyiniz kimi, bu yaxınlarda Facebook-un qurucusu və baş direktoru Mark Zukerberq ,Facebook adının şirkətin gələcəyini adekvat şəkildə təsvir etmədiyini və ad dəyişikliyini təsdiqlədi və “Metaverse”haqqında bəzi məlumatlar verdi.İnsanlarda “Metaverse” nədir? ,Hansı xüsusiyyətlələrə malikdir? və s kimi suallar yarandı.Gəlin bu suallara cavab tapmağa çalışaq.