-
İstifadəçi adı:
Ayxan_Camalxanlı -
Ad Soyad:
Ayxan Camalxanlı -
Məqalə sayı:
1
Dərc olunma tarixi
31.08.2025 Biznes DünyasıBaxış sayı
Oxunma müddəti
1999-cu ildə cütlük “Golf.com” adlı bir platforma qurdu. Məqsəd – qolf həvəskarlarını bir araya gətirmək idi. Hətta bir il sonra şirkəti daha böyük bir oyunçunun – “Chipshot”un – alması ümid doğurdu. Amma vəziyyət tezliklə dəyişdi. Chipshot maliyyələşmə tapa bilmədi, iflas etdi və Golf.com da onunla birlikdə batdı.
Nəticə? Mike və Kass həm öz pullarını, həm də ailə və dostlarının inamını itirdilər. Onların cibində demək olar ki, heç nə qalmadı.
Üç ay ərzində cütlük investorları inandıra bildi və Golf.com-u yenidən aldı. Qiymət: təxminən yarım milyon dollar. İşçilərin sayını minimuma endirdilər – sadəcə dörd nəfərlə davam etdilər.
Bu illər onlar üçün çox çətin keçdi. Amma əsas bir şey öyrəndilər: dözüm və fokus olmadan qalibiyyət yoxdur.
2000-ci illərin əvvəlində Tiger Woods-un uğurları bütün dünyada qolfu yenidən populyarlaşdırdı. Bu dalğa Golf.com üçün yeni nəfəs oldu. Reklamçılar sayta maraq göstərməyə başladılar.
Nəhayət, 2006-cı ildə media nəhəngi Time Inc. onlara təklif etdi: 24 milyon dollar.
Bu hekayədən çıxan ən vacib dərslər bunlardır:
Məğlubiyyəti qəbul etməyi öyrənin. Ən uğurlu liderlər ağrı ilə barışmağı bacarırlar.
Fokus hər şeydir. Çətinliklər çox olacaq, amma diqqəti yayındırmamaq qalibiyyətin açarıdır.
Mədəniyyət puldan daha önəmlidir. Kiçik komandanın ruhu böyük fərq yaradır.
Pul məqsəd deyil, vasitədir. O, sizə rahatlıq yox, inkişaf üçün yanacaq olmalıdır.
İstifadəçi adı:
Ayxan_CamalxanlıAd Soyad:
Ayxan CamalxanlıMəqalə sayı:
115.11.2021
Biznes Dünyası
11.01.2021
Biznes Dünyası
11.03.2021
Biznes Dünyası