Kaizen.az - Koronavirusun Brendlərə Təsiri

Koronavirusun Brendlərə Təsiri



Hər gün artmaqda davam edən Covid-19 virusunun məşhur brendlərə təsirindən xəbəriniz var mı? Covid-19 virusu səbəbindən dünyada minlərlə biznesin iflas etməsi ilə yanaşı, yüzlərlə məşhur brendlər öz mərkəzlərinin sayını azaltdılar.

:exclamation: Burberry- Virus dövründə Burberry brendi Çində yerləşən 64 mağazasından 24-ünün fəaliyyətini dayandırıb.

:exclamation: Zara- Dünyaca məşhur olan Zara brendinin sahibi Covid-19 pandemiyasının yaratdığı xaos səbəbi ilə 1200-dək mağazasını bağlayacağını və onlayn satış üçün 3 milyard dollar ayıracağını bildirib.

:exclamation: JCPenney- Müflis olan şirkətlər sırasına həmçinin “JCPenney” də daxildir. Şirkətin ümumi borcu 4,2 milyard dollara çatır.

:exclamation: Victoria`s Secret- Şirkət Amerika və Kanadada yerləşən 250 mağazasının fəaliyyətini dayandırıb.

:exclamation: Lucky Brand- Geyim markası olan Lucky Brand şirkətinin 182 milyon dollarlıq maliyyə borcu ilə yanaşı, satıcılara olan 79 milyon dollar borcunun nəticəsində şirkətin iflas qərarı qəbul edildi.

:exclamation: Hertz- Avtomobil kirayə şirkəti olan Hertz koronavirus pandemiyasından ciddi zərbələr alaraq, 10000 işçini işdən çıxarmaqla yanaşı , şirkətin 17 milyard dollar borcunun olduğunu da təsdiqlədi.

0 Rəy

Şərh yazmaq üçün daxil olun