-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
143
Dərc olunma tarixi
04.11.2021 Fərdi İnkişafBaxış sayı
1245Oxunma müddəti
4 dəqİlk dəfə 1970 ci illərdə Colombia Universitetində psixoloq Walter Mischel tərəfindən həyata keçirilən "Marshmallow testi" yəni "İradəni sinama testi" 4 - 6 yaş aralığındakı uşaqların özlərini kontrol edəbilmə, duyğularını idarəedə bilmə bacarığını ölçmək və bu uşaqların "isti" və ya "soyuq" düşüncə sisteminə meyl edib-etmədiyini öyrənmək üçün istifadə olunur. Marshmallow testi impulsivliyin anadangəlmə bir qabiliyyət olduğunu ifadə etsə də, özünə nəzarət əldə etməyin yollarını araşdırır. Marshmallow testini bir misalla izah etsək;
Marshmallow testi Mischel və onun tədqiqat komandasının boş otaqda masanın üzərinə bir boşqab şirniyyat (adətən konfet-şokolad) qoyması ilə başlayır. Üç-beş yaş arası uşaqlar bir-bir sınaqdan keçirilmək üçün bu otağa yönəldirilirlər. Onlar bütün uşaqlara dedilər ki, tədqiqatçılar bir neçə dəqiqəlik yola düşəcəklər və tədqiqatçılar qayıdana qədər əgər şirniyyatları yeməsələr, uşaqlar iki konfet ala bilərlər. Uşaqlar müqavimət göstərə bilmirlərsə, tədqiqatçılar erkən zəng xəbərdarlığı ilə otağa gəlir və uşaqların konfetləri yeməsinə icazə verirlər. Tədqiqatçılar zəng vuraraq çağırılmırsa, 15 dəqiqədən sonra otağa qayıdırlar. Əgər uşaq zəngi tez çalırsa və dərhal konfet yemək istəyirsə, o, daha çox "tələsik" düşüncə sisteminə güvənir. Onlar gələcəkdə daha kiçik, lakin dərhal qaneedici mükafat üçün daha böyük mükafatı (iki konfet) qurban verməyə hazırdırlar. Digər tərəfdən, əgər uşaq on beş dəqiqənin sonuna qədər gözlədisə, daha çox "sabit" düşüncə sisteminə güvənir. Onlar daha böyük uzunmüddətli mükafatı (iki şirniyyat) kiçik, ani mükafatdan üstün tuta bilərlər.
Məqsəd eksperimentatorun geri gəlməyini gözləyən səbirli uşaqlarla onu gözləməyib şirniyyatları yeyənuşaqlar arasındakı fərqə baxmaq və onların səbr səviyyəsini ölçmək qabiliyyətini yoxlamaqdır. Əgər uşaq istəklərini kontrol etsə və gözləsə, daha yaxşı bir mükafat qazanmanın məntiqli olduğunu düşünərək qərarvermə bacarığını göstərmiş olur. Test ilə əsas iki vacib şey müşahidə olunur. Birincisi, özünü idarə etmək bacarığı, ikincisi isə uşağın gözləməsinin nə dərəcədə mümkün olmasıdır. Əslində, uşağın gözlədiyi təqdirdə çox daha yaxşı mükafat qazanmağın mənası olduğunu düşünərək, motivlərini idarə etməsi və qərar vermə bacarıqlarını nümayiş etdirməsi gözlənilir. Yəni ondan həm duyğularından, həm də ağlından istifadə etməsi gözlənilir.
Marshmallow Testi prinsipi özünü təkmilləşdirmənin demək olar ki, bütün aspektlərinə aiddir. Uşaqlara seçim azadlığına kömək etmək məsələsi olan Marshmallow Testi özünə inamı təmin edir. Uşaqların şirniyyatı seçib-seçməmələri və gözləməyi necə bilmələri öz ixtiyarındadır. Amma bu test sayəsində uşaqlar da real seçim etmək imkanı əldə edirlər.
Aydın məsələdir ki, bu o demək deyil ki, siz bütün ömrünüzü özünüzü idarə etməklə keçirəsiniz. Tamamilə özünü idarə edən bir həyat, özünü idarə etməmiş bir həyat kimi qaranlıq ola bilər. Ancaq həqiqətən imkanlarınızı optimallaşdırmaq istəyirsinizsə, bacarıq və motivasiyaya ehtiyacınız var.
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14307.03.2021
Fərdi İnkişaf
Günümüzün qlobal problemlərindən biri: - CV göndərirəm lakin heç bir vakansiyadan geri dönüş almıram. Niyə? Bunun əsas səbəblərindən biri CV-nin düzgün hazırlanmaması və əsas məqamlara diqqət yetirilməməsidir. Bu məqalədə sizlər üçün CV-də hansı məsələlərə diqqət yetirməli olduğunuzu addım-addım qeyd etmişik.
07.03.2021
Fərdi İnkişaf
07.03.2021
Fərdi İnkişaf