Kaizen.az - Qavrama Bacarıqlarının Təkmilləşdirilməsi Strategiyaları

Qavrama Bacarıqlarının Təkmilləşdirilməsi Strategiyaları

Bu məqalə qavrayış bacarıqlarını təkmilləşdirmək üçün yeddi mühüm strategiyaya işıq salır. Gəlin bu strategiyaları birlikdə nəzərdən keçirkək.

 

1. Özünü düzgün tanımaq:

Qavrama təhriflərini minimuma endirməyin güclü yollarından biri özünüzü tanımaqdır. İnsan öz dəyərlərindən, inanclarından və qərəzlərindən xəbərdar olmalıdır. İnsanlar adətən başqalarını səhv qəbul edirlər, çünki özlərini düzgün tanıya bilmirlər. İnsan özünü nə qədər düzgün tanısa, başqalarını da bir o qədər düzgün tanıya bilir. Johari pəncərəsi” konsepsiyası insanlar tərəfindən özünü və başqaları haqqında məlumatlılığı artırmaq üçün tətbiq edilməlidir.

 

2. Başqaları ilə empati qurun:

Empatiya bir insanın başqalarının hisslərini anlamaq və onlara həssas olmaq qabiliyyətinə aiddir. Empatiya təbii bir hadisədir və fərdin daxilində öz-özünə inkişaf edir. Bununla belə, empatiya bacarıqları da düzgün rəy sistemi və yaxın qarşılıqlı əlaqə və işləmə ilə zaman keçdikcə inkişaf etdirilə bilər. Başqa bir insanla empatiya quraraq, digər insanları daha yaxşı başa düşə bilərik.


3. Müsbət münasibət bəsləyin:

Münasibətlər qavramaya güclü və uzunmüddətli təsir göstərir. Əgər kimsə kiməsə və ya nəyəsə mənfi münasibət bəsləyirsə, şübhəsiz ki, bizim qavrayışımız pozulacaq. Müsbət münasibətə sahib olmaq üçün səy göstərməliyik və şəxsi qərəzlərimizin qavrayış güclərimizə təsir göstərməsinə və maneə törətməsinə imkan verməməliyik.

 

4. Təəssüratın formalaşmasını təxirə salın:

İnsanda nəsə və ya kimsə haqqında çox tez təəssürat yaratmaq təbii meylidir. Sadəcə bir-iki görüşdə kiminsə haqqında nəticə çıxarırıq. Bu cür məhdud məlumatlarla mühakimə yürütmək çox yanlışdır. Fərd və vəziyyət haqqında daha çox məlumat toplanana qədər təəssüratın formalaşmasını təxirə salmaq daha yaxşı strategiyadır.

 

5. Açıq Ünsiyyət:

Təşkilatlarda yanlış qavrayışların çoxu qeyri-adekvat ünsiyyət və ya birtərəfli ünsiyyət səbəbindən yaranır. Mesajın doğru insana, doğru zamanda və düzgün şəkildə çatması üçün çox diqqətli olmaq lazımdır. Məlumatın düzgün ötürülməsi və müvafiq rəyin ardınca qəbulu təhrifləri minimuma endirməyə kömək edə bilər.

 

6. Birinin qavrayışlarını başqalarınınki ilə müqayisə etmək:

Qavrama səhvlərini azaltmaq üçün başqa bir faydalı strategiya, öz qavrayışını digər insanın eyni obyekt haqqında qavrayışı ilə müqayisə etməkdir. Qavrayışları bölüşməklə biz müxtəlif baxış nöqtələrinə rast gəlirik və potensial olaraq vəziyyəti və obyekti daha yaxşı başa düşə bilərik.

 

7. Müxtəlifliyin İdarə Edilməsi Proqramlarının Təqdim edilməsi:

Bugünkü təşkilatlardan danışsaq, onlar çox müxtəlif və heterojendirlər. İşçi qüvvəsi dil fərqləri, dini fərqlər və mədəni fərqlərlə o qədər müxtəlifdir ki, işçilərin birlikdə effektiv şəkildə işləməsini təmin etmək həqiqətən çətinləşir. Rəhbərliyin qarşısında duran ən böyük problem qavrama qərəzliyi minimuma endirmək və bu cür müxtəliflikdən faydalanmaqdır.

 

Bu məqsədlə, bir tərəfdən müxtəlifliyin dəyərini çatdırmağa kömək edən, həm də iştirakçıları bir-biri ilə tanış etməyə kömək edən və onlara müxtəlif fonlarla bir-biri ilə qarışmaq üçün yer təmin edən təlim proqramlarından istifadə etmək mühüm strategiyadır. Bu təlim proqramları əsasən işçiləri, fərqlər haqqında məlumatlılığı artırır və beləliklə, qavrayışdakı qərəzləri və təhrifləri minimuma endirməyə kömək edir.

 

Qeyd etmək lazımdır ki, uğurlu menecerlər davranışa dair qavrayışın vacibliyini anlayır və ona uyğun hərəkət edirlər. Onlar qavrayışın təhriflərindən xəbərdardırlar və bilirlər ki, qavrayış fərqləri istənilən vəziyyətdə ola bilər. Nəticə etibarı ilə, bütün aidiyyəti şəxslər tərəfindən görüldüyü kimi, iş vəziyyətini həqiqi dərk edərək qərar verməyə və hərəkətə keçməyə çalışırlar.

0 Rəy

Şərh yazmaq üçün daxil olun