Kaizen.az - İdarəetmə bacarıqlarınızı təkmilləşdirmək üçün 7 strategiya
Employement.az

İdarəetmə bacarıqlarınızı təkmilləşdirmək üçün 7 strategiya

 İdarəetmə bacarıqlarının inkişafı bütün peşəkarlar üçün vacibdir. Dünya İqtisadi Forumuna görə, insanların idarə edilməsi bugünkü işçi qüvvəsində inkişaf etmək üçün lazım olan 10 bacarıqdan biridir. Bundan əlavə, Gallup tərəfindən aparılan araşdırmalar göstərir ki, istedadlı menecerləri olan şirkətlər daha çox gəlirlilik, artan məhsuldarlıq səviyyələri və daha yüksək işçi cəlb etmə balları əldə edir və bu, idarəetmənin təşkilatın mədəniyyəti və uğuru üçün nə qədər vacib olduğunu vurğulayır.

 İstər istedadlı, istərsə də təcrübəli menecer olmağınızdan asılı olmayaraq, insanlara, məhsullara və layihələrə necə nəzarət etdiyinizi və onlara rəhbərlik etməyinizi təkmilləşdirmək üçün ata biləcəyiniz addımlar var. Gəlin daha yaxşı menecer olmaq və karyeranızı yüksəltmək üçün  bu yeddi yol strategiyasına nəzər salaq.

1. Qərar vermə qabiliyyətinizi gücləndirin

Sağlam qərar qəbul etmək menecerlər üçün vacib bir bacarıqdır. Komandaya nəzarət etməkdən kritik görüşə rəhbərlik etməyə qədər, effektiv menecer olmaq mürəkkəb biznes problemlərini təhlil etməyi və irəliləmə üçün planı həyata keçirməyi bilmək tələb edir.

İdarəetmə Essentials onlayn kursunda “3C” kimi istinad edilən aşağıdakı komponentlər uğurlu qərar qəbuletmə prosesi üçün əsas tikinti blokları kimi təqdim olunur:

Konstruktiv Münaqişə: Bu, komanda üzvlərinizi qərar qəbul etmə prosesinə cəlb etməyi əhatə edir. O, müxtəlif perspektivləri və müzakirələri dəvət edir və yaradıcı problemlərin həllini stimullaşdırır.

Nəzərə almaq: Qərarda iştirak edən bütün maraqlı tərəflər həll yolu müəyyən edilməmişdən əvvəl onların fikirlərinin ədalətli şəkildə nəzərə alındığını hiss etməlidirlər. Bu etiraf hissi olmadan, onlar həlli öhdəsinə götürməyə və həyata keçirməyə daha az meylli ola bilərlər.

Bağlama: Bu, davam etməzdən əvvəl maraqlı tərəflərin uyğunlaşdırılmasını təmin edən funksiyadır. O, layihə və ya təşəbbüsün nədən ibarət olduğunu müəyyən edilmiş müddət ərzində “tamamlandı” kimi müəyyənləşdirməyi, yerinə yetirilməli bir şeyin qalıb-qalmadığını müəyyən etməyi və nəticənin uğurlu olub-olmaması ilə hər kəsin razılaşdığını təmin etməyi tələb edir.

Qərar vermə prosesinizin bu keyfiyyətləri əhatə etməsini təmin etməklə siz təşkilatınızda əsas iştirakçıya çevrilə və qərarların qəbul olunduğu kontekstə təsir edə bilərsiniz.

2. Özünü dərk etməyi inkişaf etdirin

Yüksək səviyyəli özünüdərk menecerlər üçün çox vacibdir və yüksək performans göstərənləri iş yerində həmyaşıdlarından ayıran da budur.

 Emosional zəkanın bu əsas prinsipi introspeksiyanı və güclü və zəif tərəflərinizin dürüst qiymətləndirilməsini tələb edir. Özünüqiymətləndirmə ilə məşğul olmaq və idarəetmə meyllərinizlə bağlı fikir əldə etmək üçün etibarlı həmkarlarınıza müraciət etməklə, siz özünüzdə və başqalarında ən yaxşı cəhətləri ortaya çıxarmağa imkan verən, təkmilləşdirməli olduğunuz sahələrə diqqət yetirən peşəkar inkişafınız üçün bir yol təyin edə bilərsiniz.

3. Güvən yaradın

Güvən iş yerində çoxsaylı faydalar əldə edə bilər. Görüşlərdən əvvəl kiçik söhbətlərə qatılaraq və işlərindən kənar onların həyatları haqqında daha çox məlumat əldə etməklə həmkarlarınızla daha dərin əlaqələr qurmağa çalışın. Bundan əlavə, şəxsi və peşəkar fərqlər haqqında inklüziv dialoqu təşviq edin və müzakirələrdə müxtəlif fikirlərə açıq olun.

Bunu etmək, komandanız arasında empatiya inkişaf etdirə bilər, bu da daha çox yoldaşlıq, aidiyyət və motivasiya hissi yarada bilər.

4. Daha Yaxşı Ünsiyyətçi olun

Güclü ünsiyyət bacarıqları hər bir uğurlu menecerin əlamətidir. İdarəetmə rolunda olmaq mürəkkəb iş vəziyyətlərinin həllini və komandanızın uğur qazanmaq üçün lazım olan məlumat və alətlərə malik olmasını təmin etməyi əhatə edir.

 Davamlı olaraq yeniliklər təqdim edin və işçilərinizin uyğunlaşmasını və iş amillərinin daha böyük korporativ məqsədlərə necə təsir etdiyini başa düşmək üçün irəliləmə planını təkrarlayın.

5. Daimi Check-inlər qurun

İşçilərinizin illik performans nəzərdən keçirmələri xaricində mütəmadi olaraq yoxlamağı vərdiş edin.

İşçilərinizə rəy bildirərkən söhbəti qeyri-rəsmi saxlayın və diqqətinizi şəxsin şəxsiyyətinə deyil, təşkilati məqsədlərə doğru irəliləməsinə yönəldin. Bundan əlavə, onlara irəliləmək üçün fəaliyyət planı qurmağa kömək edin və onlar növbəti addımları atarkən etibarlı məsləhətçi rolunuzu təsdiqləyin.

6. Düşünmək üçün vaxt ayırın

Müntəzəm qeydiyyatdan başqa, komandanızın işini əks etdirmək və nəzərdən keçirmək üçün ardıcıl kadans təyin edin. Harvard Biznes Məktəbinin professorları Francesca Gino və Gary Pisano tərəfindən aparılan bir araşdırmada, iş gününün sonunda 15 dəqiqə düşünən zəng mərkəzi işçilərinin 10 gündən sonra işləməyənlərə nisbətən 23 faiz daha yaxşı performans göstərdiyi müəyyən edilmişdir.

 Təşəbbüs və ya layihə başa çatdıqdan qısa müddət sonra əks sessiyalar planlaşdırın və komandanızın bütün üzvlərini səmimiyyəti və müzakirələri təşviq edərək iştiraka dəvət edin. Problemləri və həll edilə bilən məsələlərə diqqət yetirin və qarşıdan gələn işlərdə eyni tələlərlə qarşılaşmamaq üçün düzəldici fəaliyyət planı hazırlayın.

7. Tam İdarəetmə Təlimi

Gündəlik işinizdən başqa, təhsilinizi artırmaq idarəetmə bacarıqlarınızı artırmaq üçün təsirli bir yol ola bilər.

Onlayn idarəetmə kursu kimi əlavə təlim vasitəsilə siz təşkilati prosesləri öz xeyrinizə formalaşdırmağa imkan verən yeni texnika və alətləri öyrənə bilərsiniz. Siz həmçinin idarəetmə yanaşmanızı məlumatlandıra və peşəkar inkişafınıza kömək edə biləcək müxtəlif mənşəli və perspektivli həmyaşıdlar şəbəkəsinə məruz qala bilərsiniz.

0 Rəy

Şərh yazmaq üçün daxil olun