-
İstifadəçi adı:
Qərib Əşrəfov -
Ad Soyad:
Garib Ashrafov -
Məqalə sayı:
3
Dərc olunma tarixi
21.07.2022 HekayələrBaxış sayı
1587Oxunma müddəti
3 dəqMarlboro dünyanın ən tanınan və bahalı brendlərindən biridir. Demək olar ki, hər kəs dərhal bu markanın siqaretlərini Amerika çöllərini keçən qorxmaz bir kovboyla əlaqələndirir və az adam bilir ki, əvvəlcə onlar yalnız qadın auditoriya üçün istehsal edilmişdir. Marlboro-nun tarixi perspektivsiz bir brendin əfsanəyə çevrilməsi haqqında hekayədir. Axı şirkətin təsisçisi buna can atırdı və buna nail oldu.
Brendin tarixi
Marlboro brendi 1924-cü ildə yaradılıb. Onun təsisçisi iş adamı Philip Morrisdir. Əvvəlcə Philip Morris Marlboro siqaretlərini qadın siqaretləri kimi tanıtdı. Filtrdəki qırmızı zolaq cəlbedici olmayan pomada izini gizlətməyə imkan verdi, Hollivud ulduzu Mey Uest reklam şirkətinin siması seçildi və "Mild as May" – “may kimi yumşaq” sözləri şüara çevrildi.
Dəyişiklik zamanı
1950-ci illərdə ABŞ-da tütün əleyhinə kampaniya başladı. Həkimlər və elm adamları siqaretin zərərlərindən danışaraq, bunu ağciyər xərçəngi ilə əlaqələndiriblər. Diqqətdə qalmaq üçün Philip Morris o dövrlər üçün cəsarətli bir addım atmağa qərar verdi - kişilər üçün filtrli siqaret istehsalı xəttini işə salmaq. Qeyd edək ki, o zamanlar filtrli məhsullar daha az zərərli hesab edilsə də, güclü cinsin nümayəndələri üçün həmin siqaretləri çəkmək gülməli və utancverici bir hal idi.
“Kişi” filtrli siqaretlərin istehsalına başlamaq bir cəhddir, onların populyarlığına nail olmaq isə tamam başqadır. Reklamdan əlavə başqa bir şey lazım idi. Və Philip Morris, şirkətinin məhsullarını inanılmaz dərəcədə populyar edən bir həll tapdı.
Uğurun sirləri
Marlboro markası "siqaret Olimpi" necə ola bildi? Bu uğurun inqrediyentləri bunlar idi:
"Flip-top" - köklü şəkildə yeni qablaşdırma - qatlanan üstü sərt karton qutu. Bu paketdən istifadə etmək rahat və praktik idi. Bundan əlavə, cibinizdən bir qutu çıxararaq siqaret istifadə edərkən, başqaları markanın adını mütləq görəcəklər;
Yeni paket dizaynı - Frank Gianninoto tərəfindən hazırlanmışdır. Bundan sonra o, daha çox "kişi" oldu: ağ rəng kəskin oxla qırmızıya çırpılır;
Kovboy Marlboro - İstedadlı marketoloq Leo Burnett bu uğurlu reklam yayımının müəllifi oldu. Cəsur, cəsarətli, yaraşıqlı kovboy inandıra bildi ki, əsl kişilər də özləri üçün filtrli siqaret ala bilərlər.
Ötən əsrin 90-cı illərinin ortalarında Filip Morrisin gəlirləri 33 milyard dollardan çox olub və 2000-ci ilin sonunda Marlboro brendi ən böyük tütün korporasiyası adlandırılıb. Marlboro kovboyu artıq reklam afişalarında özünü göstərməsə də, marka qazandığı mövqelərdən əl çəkmir.
İstifadəçi adı:
Qərib ƏşrəfovAd Soyad:
Garib AshrafovMəqalə sayı:
307.03.2021
Hekayələr
07.03.2021
Hekayələr
07.03.2021
Hekayələr