Kaizen.az - Filmlərin cəmiyyətə təsiri
employment
employment

Filmlərin cəmiyyətə təsiri

Bu gün audiovizual giriş və çıxış cihazlarından çox istifadə olunur. Günümüzdə demək olar ki, hamı videolara baxır. Buna görə də kino sənayesi müasir cəmiyyətin ən təsirli sektorlarından biridir. Belə ki, komediya şouları bizi güldürür, psixoloji trillerlər dünyaya yeni perspektivlərdən baxmağa kömək edir və tarixi filmlər bizə haradan gəldiyimizi anlamağa kömək edir. Hər bir video və hər film cəmiyyəti əks etdirə və fikirləri dəyişdirə bilər.

 


Audiovizualların gücü tarix boyu siyasi, sosial və iqtisadi baxımdan özünü göstərmiş və istismar edilmişdir. Məsələn, Adolf Hitler kimi liderlər İkinci Dünya Müharibəsi zamanı filmləri təbliğat vasitəsi kimi uğurla istifadə edirdilər. Bu kimi acınacaqlı faktlar əslində filmlərin gücünü göstərir - hətta inqilablara səbəb olan böyük bir güc.
Texnologiya böyüməyə davam etdikcə, siyasi və iqtisadi liderlər kinodan insanların dünyagörüşlərini dəyişdirmək və formalaşdırmaq üçün ya öz mənfəətləri, ya da insanların xeyri üçün istifadə etdilər. Keyfiyyətli tərcümələr də bu günlərdə hər kəs üçün əlçatandır və olduqca münasibdir ki, bu da kinorejissorların dünyanın hər yerindən öz hədəf auditoriyalarına ana dillərində çatmasını asanlaşdırır.

 


Yaxşı bir film tamaşaçını bir çox cəhətdən əyləndirə, maarifləndirə və ruhlandıra bilər. Məsələn, mahnıların insanlara təsiri barədə düşünün. Filmlər də həmçinin bizi daha mərhəmətli olmağa çağıra, düşünməyə vadar edə bilərlər. Onlar bizi başqalarına kömək etməyə, insanlığa yaxşılıq etməyə ruhlandıra bilər. Bəzi hallarda filmlər hətta müharibəni heç vaxt görməmiş insanlarda empatiya hissini də oyada bilər. Onlar bizə müharibənin getdiyi ölkələrdə yaşayan insanlar üçün məsuliyyət hiss etməyimizə kömək edə bilər.

 


Hər bir film müəyyən bir mədəniyyətdə qurulur və inkişaf etdirilir. Filmlər bizim ayrılmaz hissəmizdir; onlar bizim nəyə inandığımızı və insanlar olaraq necə birlikdə yaşadığımızı əks etdirirlər. Filmlərdə narahatlıqlarımızı, münasibətlərimizi, çatışmazlıqlarımızı və güclü tərəflərimizi görmək onları gündəlik qarşılıqlı əlaqəmizdən deşifrə etməkdən daha asandır. Filmlərdə geniş yayılmış inanc və ideologiyalarımıza meydan oxunduqda bəzən özümüzü sorğu-suala tuta və dəyişikliyi qəbul edə bilirik.

 


Və audiovizual tərcümələr sayəsində dünyanın hər yerindən insanlar filmlərə baxa və uzaq icmaların mədəniyyətlərini başa düşə bilirlər. Məsələn, Netflix-i götürək. Netflix, dünyanın hər yerindən tamaşaçılar üçün çoxlu sayda film və proqrama ev sahibliyi edən onlayn yayım provayderidir. Netflix, dünyanın istənilən yerindən olan tamaşaçıların digər xalqların mədəniyyətləri ilə tanış olmasına imkan verən müxtəlif mədəniyyətləri və ənənələri əks etdirən müxtəlif dillərdə filmlər yayımlayır. Əslində, Netflix baxış məlumatlarına görə, Dark alman serialına baxan hər on adamdan doqquzu Almaniyadan kənarda yaşayırdı. Bundan əlavə, sonrakı araşdırmalar göstərir ki, Hindistanda insanların ən çox izlədiyi şoular arasında Narcos, Stranger Things, 13 Reasons Why, Riverdale, Black Mirror və Chef's Table və başqaları var. Netflix tərəfindən həyata keçirilən effektiv lokallaşdırma strategiyaları sayəsində dünyanın müxtəlif yerlərindən olan tamaşaçılar istədikləri dildə subtitrlərlə bəyəndikləri filmi yayımlaya, eyni zamanda şounun və ya filmin dublyaj versiyasını seçə bilərlər.

 

Film müxtəlif mədəniyyətləri əks etdirməklə yanaşı, uzun müddətdir ki, inanclarımızı və dəyərlərimizi formalaşdırır. Bu günlərdə cəmiyyətdə filmlərdən olan ifadələrin işlənməsi adi haldır.Başqa aspektdən isə baxsaq, film bir mədəni inancı möhkəmləndirirkən, bəzilərini də lazımsız edir.

0 Rəy

Şərh yazmaq üçün daxil olun