-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
143
Dərc olunma tarixi
09.09.2024 Fərdi İnkişafBaxış sayı
69Oxunma müddəti
4 dəqEffektiv Referans Kompozisiya
Bir neçə təlimatın effektiv rəylər yazmaqda faydalı olduğu sübut edilmişdir, ona görə də gəlin onlara bir-bir baxaq.
1. Birbaşa mətləbə keçin
Bu, yəqin ki, mövzu ilə bağlı verilə biləcək ən əvəzsiz məsləhətdir. Gəlin etiraf edək ki, hipotetik oxucunuz yəqin ki, sizin rəyinizə çox vaxt sərf etmək istəməz və ya belə etsə belə, bunun üçün kifayət qədər vaxtı olmaya bilər. Bundan əlavə, onun ağlı düzgün cəmləmək üçün çoxsaylı şeylərlə çox məşğul ola bilər.
Rəyinizi necə qısa və aydın saxlayırsınız? Yaxşı, cavab sual qədər sadədir:
Anladıqlarınızı yazın yazmaq lazımdır.
Bunu etdiyiniz zaman yazmağı dayandırın.
Qəribə səslənə bilər, amma həddən artıq sönük istinadlar nə deyəcəyini bilməməyin və ya nə vaxt dayanacağını anlamamağın nəticəsidir.
2. Onu vizual edin
Mövzuya bir dəyişiklik olaraq xatırlaya bilərik ki, çinlilər bir şeyi görmək yüz söz eşitməkdən daha yaxşı işləyir. Bəzən özünüzə sual vermək kömək edir, bunu demək istədiyinizə əminsinizmi? Bəlkə sadəcə göstərmək daha yaxşı olardı:
Daha az yer tutur
Daha az vaxt tələb edir
Əsas odur ki, daha asan başa düşülür
İndi biz video rəylərin (aşağıda daha çox oxuyacağınız) mətndən daha yaxşı işləməsini təklif etmək niyyətində deyilik. Ancaq mətn müxtəlif hissləri hədəfə ala bilər və bəzən pendir üçün getmək üçün heç bir siçan qalmayana qədər tələni bükə bilər. Nəticə etibarı ilə, çox vaxt izah etməkdənsə, göstərmək daha praktik olur.
3. Oxucunun suallarına cavab verin.
Potensial müştəriniz çox güman ki, aşağıdakı dörd sualı nəzərə alaraq məhsul və ya xidmətlərinizlə bağlı rəyi oxuyacaq:
Rəy yazan müştəri sizdən nə almaq istəyirdi?
O əldə etdi?
Sizi rəqiblərinizdən fərqləndirən nədir?
Müştəriniz sizin və xidmətləriniz haqqında nə düşünür?
Bu təlimat birincisi ilə sıx işləyir və əslində ona ən uyğun cavabı verir. Yaxşı hazırlanmış müştəri rəy nümunələri məhz bunu söyləməlidir. Başqa sözlə: Mən bunu və bunu almaq istədim və etdim və bu, başqa cür olacağından çox daha yaxşı idi və mən sizin və xidmətinizdə bu və ya digər şəkildə hiss edirəm.
4. Qısa saxlayın
SEO sorğuları göstərir ki, insanların böyük əksəriyyəti maraqlı və praktiki əhəmiyyətli bir şey olsa belə, heç vaxt bir neçə dəqiqədən çox vaxt sərf etmir. Başqa sözlə, ən təsirli ifadələr maksimum 50-60 sözə uyğun gələn ifadələrdir.
5. Reallıqda saxlayın
Əksər insanlar, çox güman ki, onları əsnəməyə vadar edəcək həddindən artıq peşəkar və quru xəbərlərdən fərqli olaraq, qeyri-rəsmi və şəxsi şəkildə yazılmış rəylərə daha yaxşı cavab verirlər.
İstisna, nə istədiyini bilən və bunun onun üçün uyğun olub olmadığına qərar vermək üçün məhsul xüsusiyyətlərini axtaran çox ciddi oxucudur. Əks halda, pulsuz danışıq üslubunda yazılmış rəy, potensial müştərilərinizin böyük əksəriyyətinə müraciət edəcək, xüsusən də onda çoxlu tipik qrammatik səhvlər olarsa.
Oxucunun real insanla danışdığını hiss etməsi üçün bəzi loqolar və ya hətta fotoşəkillər əlavə etməklə onu fərdiləşdirə bilərsiniz. Məsələn, avatarında həqiqi üz olan birinin rəyi bikini şəkli və ya bir növ dəbli qrafika ilə müqayisədə daha yaxşı cavab alacaq.
6. Təqlid etməyə çalışmayın
Bu sonuncu təlimat bir çox sahibkarın məhəl qoymamağa meyllidir. Ancaq həqiqət budur ki, oxucular saxtakarlığı oxuduqlarını şüurlu şəkildə dərk etməsələr də, hiss edə bilərlər. Nə qədər bacarıqlı kopirayter olmağınızdan asılı olmayaraq, rəyiniz əsla müştərinin şəxsi təcrübəyə əsaslanaraq yazdığı rəylə heç vaxt müqayisə oluna bilməz.
Bu, bizi siyahımızdakı növbəti vəzifəyə gətirir: təbii rəyi necə toplamaq olar. Ancaq davam etməzdən əvvəl burada izahat lazım ola bilər.
Müştərilərinizin xidmətləriniz və məhsullarınız haqqında rəyləri biznesinizi tanıtmaq üçün çox güclü vasitə kimi xidmət edə bilər. Bununla belə, əvvəlcə hədəf auditoriyanızı həm marketinq, həm də psixoloji baxımdan başa düşməli və effektiv rəylər yaratmaq üçün əsas bacarıqlara yiyələnməlisiniz.
Bunu edərkən siz müştəri rəy nümunələri kolleksiyanızı yaratmağa başlaya və onları dərc etmək istədiyiniz saytları seçə bilərsiniz. Həmçinin, bəzi bilikli mütəxəssisləri prosesə cəlb etmək istəyirsinizsə, bir sıra təcrübəli və etibarlı provayderlər var ki, orada siz işin bir hissəsini kənardan sifariş edə və nisbətən aşağı ödənişlə hamısını əldə edə bilərsiniz.
Bitrix24-ü pulsuz sınayın!
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14307.03.2021
Fərdi İnkişaf
Günümüzün qlobal problemlərindən biri: - CV göndərirəm lakin heç bir vakansiyadan geri dönüş almıram. Niyə? Bunun əsas səbəblərindən biri CV-nin düzgün hazırlanmaması və əsas məqamlara diqqət yetirilməməsidir. Bu məqalədə sizlər üçün CV-də hansı məsələlərə diqqət yetirməli olduğunuzu addım-addım qeyd etmişik.
07.03.2021
Fərdi İnkişaf
07.03.2021
Fərdi İnkişaf