-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
149
Dərc olunma tarixi
17.09.2024 Fərdi İnkişafBaxış sayı
Oxunma müddəti
1. Bilik Bazasının Proqram təminatını seçin
Bilik bazası məlumatlarını redaktə etməyə başlamazdan əvvəl biznesiniz üçün ideal həlli təmin edən proqram təminatı tapmalısınız. Bilik bazası proqram təminatını seçərkən nəzərə almalı olduğunuz meyarlar ehtiyaclarınıza cavab verən yaxşı proqram təminatı tapmaq üçün vacibdir.
Əlçatan: İstədiyiniz zaman bilik bazanıza daxil olmaq üçün bulud əsaslı proqram təminatı seçməyiniz tövsiyə olunur. Bu, məlumat əldə etmək və ya məzmun yaratmaq istədiyiniz zaman sistemə daxil olmağınızı asanlaşdırır.
Yenilənib: Siz hər dəfə məlumat yaratdığınızda və ya yenilədiyiniz zaman proqram özü yenilənməlidir. Məsələn, dəyişdiyiniz məlumat vebsaytda və ya chatbotda avtomatik olaraq yenilənməlidir.
SEO dəstəyi: Axtarış motorunun optimallaşdırılmasının təmin edilməsi bütün məlumatlara daha asan və tez daxil olmaq üçün vacibdir. Bunun üçün SEO tərəfindən dəstəklənən URL-lər, sayt xəritəsi dəstəyi, meta təsvirləri və başlıqlar təklif edən proqram həllini seçməyiniz tövsiyə olunur.
İstifadəçi dostu interfeys: Bilik bazası interfeysinin intuitiv və istifadəçi dostu olması, həmçinin markanızı yükləmək və əks etdirmək üçün sürətli olması vacibdir. Bu baxımdan, redaktə edilə bilən şablonlar və mövzular təklif edən proqram təminatı seçmək vacibdir.
Bu məqamda Bitrix24 bilik bazası ilə tanış olmağa nə deyirsiniz?
2. Bilik Bazasının Əsas Elementləri haqqında qərar qəbul edin
Bilik bazası proqramını seçdikdən sonra növbəti addımınız onun əsas elementlərinə qərar vermək olacaq. Bilik bazasında olması vacib olan bəzi elementlər tez-tez verilən suallar bölməsi, dəstək xətti və axtarış funksiyası ola bilər. Əvvəlcədən hazırlanmış istifadəyə hazır şablonlar təklif edən Bitrix24 kimi proqram təminatınız varsa, işiniz bu nöqtədə olduqca asandır. Etməli olduğunuz şey məzmunu redaktə etmək və yükləməkdir. Beləliklə, nə haqqında məzmun yaratmalısınız?
Məzmun yaratma prosesini müstəqil şəkildə keçmək əvəzinə, xüsusi suallara cavab verməklə başlaya bilərsiniz. Məsələn, biznesinizə tamamilə yad birinin məhsul və ya xidmətləriniz haqqında verə biləcəyi suallar haqqında düşünə bilərsiniz. Bundan əlavə, məhsul və ya xidmətinizi satın aldıqdan sonra müştərilərinizin verə biləcəyi sualları təşkil etmək faydalı olacaq. Siz həmçinin bu məqsədlə istifadəçi və quraşdırma təlimatları yarada bilərsiniz. İşçilərə işə qəbul sənədləri, vəzifə təlimatları və ya vəzifələrini izah edən sənədlər yüklənə bilər. Gələcək üçün layihə əsaslı sənədlərin yaradılması da faydalı olacaq.
Mövzu başlıqlarını təyin edərkən, asanlıqla tapıla bilən məzmun yaratmaq vacibdir. Məsələn, insanların məzmununuzu təsvir etməsinə kömək etmək üçün hansı açar sözlərdən istifadə edə biləcəyinizi düşünün. Oxunma qabiliyyətini optimallaşdırmaq üçün məzmununuzu videolar, şəkillər və ya qrafiklərlə dəstəkləyə bilərsiniz.
3. Bilik bazanızı dərc edin və təhlil edin
Artıq bilik bazanız üçün bütün məlumatları topladığınız üçün dərc etməyə hazırsınız. Bitrix24 bu nöqtədə sizə çox sürətli və asan bir proses təqdim edəcək. Siz bilik bazasını dərc edə və bir kliklə işçiləriniz/müştərilərinizlə paylaşa bilərsiniz.
Amma işiniz bununla bitmir. Bilik bazasını dərc etdikdən sonra onun uğurunu ölçmək və başqa hansı məlumatlara ehtiyac olduğunu anlamaq üçün onu davamlı olaraq təhlil etməlisiniz. Bu məqsədlə işçilərinizdən rəy istəyə bilərsiniz. Siz həmçinin müştərilərinizin məmnuniyyətini ölçmək üçün sorğular keçirə bilərsiniz.
Aldığınız şərhlər və qiymətləndirmələrlə məlumat mərkəzinizi təşkil etməyə və yeniləməyə davam edə bilərsiniz. Unutmayın ki, biznesiniz inkişaf etdikcə bilik bazanızı yeniləməlisiniz.
Nəticədə, yaxşı qurulmuş bilik bazası yalnız vaxtınıza qənaət etməyəcək, həm də müştəri və işçi məmnuniyyətini artıracaq.
Bitrix24-ü pulsuz sınayın!
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14907.03.2021
Fərdi İnkişaf
Günümüzün qlobal problemlərindən biri: - CV göndərirəm lakin heç bir vakansiyadan geri dönüş almıram. Niyə? Bunun əsas səbəblərindən biri CV-nin düzgün hazırlanmaması və əsas məqamlara diqqət yetirilməməsidir. Bu məqalədə sizlər üçün CV-də hansı məsələlərə diqqət yetirməli olduğunuzu addım-addım qeyd etmişik.
07.03.2021
Fərdi İnkişaf