-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
146
Dərc olunma tarixi
07.10.2024 Fərdi İnkişafBaxış sayı
146Oxunma müddəti
4 dəqKanban'ın Qısa Tarixi
İlk fiziki Kanban tapşırıq lövhəsi 1940-cı illərdə Toyota mühəndisi Taichi Ohno tərəfindən icad edilmişdir. Taiçi Ohno müşahidə edib ki, supermarketlər ehtiyatlarını tamamilə tükənəndə deyil, tükənməyə yaxın olanda doldurmağa başlayıblar. Bu, Taichi'yi "Kanban" yaratmağa ruhlandırdı - bu termin yapon dilindən "vizual kart" kimi tərcümə olunur.
21-ci əsrin əvvəllərində istedadlı ekspert və texnologiya məsləhətçisi David J. Anderson İT, proqram təminatının inkişafı və layihələrin idarə edilməsinə bu yanaşmanı təqdim etdi. O, Kanban: Texnologiya Biznesiniz üçün Uğurlu Təkamül Dəyişikliyi adlı bir kitab nəşr etdi və sonradan bu konsepsiyanın bütün tərəfdarları üçün istinad nöqtəsi oldu.
Kanban lövhəsindən necə istifadə etmək olar
Tipik Kanban tapşırıq lövhəsi beş komponentdən ibarətdir:
1-Sütunlar. İdarə panelində hər biri iş axınının müəyyən mərhələsini təmsil edən çoxlu sütunlar var. Sütunlara adətən "Ediləcək" və "Bitti" mərhələləri daxildir. Komanda üzvləri hər sütuna kartlar əlavə edə bilərlər.
2-Vizual siqnallar. Əksər hallarda bu siqnallar mətn parçalarıdır. Nə qədər aydın olsalar, bir o qədər yaxşıdır. Komanda üzvləri hər bir kartın mahiyyətini ilk baxışdan dərhal qavraya bilməlidirlər.
3-Davam edən iş məhdudiyyətləri. Siz hər bir sütuna əlavə edilə bilən kartların maksimum sayını məhdudlaşdıra bilərsiniz. Bu dağınıqlığın qarşısını alacaq və prioritetləşdirməyə kömək edəcək. Bununla belə, bəzən hər bir layihə üçün ağlabatan limiti müəyyən etmək çətin ola bilər.
4-Öhdəlik nöqtəsi. Tapşırıq hazır deyilsə və ya davam edirsə, onu müvafiq kartla qeyd edin.
5-Çatdırılma nöqtəsi. Tapşırıq tamamlandıqda, onu tamamlandı kimi qeyd edirsiniz.
Kanban lövhəsinin növləri
İki seçim var: onlayn və masaüstü. Fiziki Kanban lövhəsindən də istifadə edə bilərsiniz - lakin bu məqalədə bu barədə danışmırıq. Başlanğıclar, texnologiya şirkətləri və kiçik təşkilatlar veb əsaslı versiyadan istifadə edirlər. Böyük müəssisələr və mühafizəkar bizneslər adətən masaüstü modelinə sadiq qalırlar.
Masaüstü Kanban lövhəsinin əsas üstünlükləri bunlardır:
Onun veb-əsaslı həmkarı istifadəçilərinə aşağıdakı imtiyazları təklif edə bilər:
Ən böyük üstünlüklərini ümumiləşdirək:
1-Hər yerdən nəqliyyat. İşçilər harada olduqlarından asılı olmayaraq 24/7 onlarla əlaqə saxlaya bilərlər. Bu, xüsusilə uzaq komandalar və bəzi vaxtlarda (gecə və ya həftə ərzində) evdən işləməyi sevən insanlar üçün faydalıdır. Ən gözlənilməz anda ağlınıza gözəl bir fikir gələrsə, onu dərhal Kanban lövhəsinə əlavə edə bilərsiniz.
2-Kontekst. Bu alət yalnız iş prosesini vizuallaşdırmağa imkan vermir, həm də bütün zəruri fonları təqdim edir və aktual suallara cavab tapmaqda kömək edir. Hər bir konkret mərhələ üçün kim cavabdehdir? Layihənin istənilən biznes göstəriciləri hansılardır? Dəstəkləyici sənədləri haradan tapmaq olar? Kanban lövhəsi sizə bütün lazımi detalları və bağlantıları göstərir.
3-Aktiv bildirişlər. İnzibatçıların dayandırılmış layihələri əl ilə qeyd etməsinə ehtiyac yoxdur - idarə paneli bunu avtomatik edəcək. O, həmçinin komanda üzvlərinə diqqət tələb edən tapşırıqlar haqqında bildirişlər göndərir.
4-Keçmiş layihələrin tarixi. Əgər keçmiş məhsuldarlığınızı və nailiyyətlərinizi təhlil etmək lazımdırsa, əvvəllər saxlanmış obyektləri yoxlaya bilərsiniz. Bu, komandalara öz təcrübələrindən öyrənməyə imkan verir. O, həmçinin yeni heyətin təşkilatın iş vərdişləri ilə tanış olmasını təmin edir.
5-Məxfilik. Yalnız səlahiyyətli istifadəçilər Kanban lövhənizə daxil ola bilər. Siz dəvət etməyincə heç bir üçüncü tərəf onu görə bilməz.
Ümid edirəm ki, indi "Kanban lövhəsi nədir və ondan necə istifadə edə bilərəm?" Sualın cavabını bilirsiniz. Bu aləti iş axınınıza əlavə etdikdən sonra bütün həmkarlarınız ona tez öyrəşəcəklər. Ancaq əvvəlcə bu faydalı ixtiraya həqiqətən ehtiyacınız olub-olmadığını və bundan necə faydalanacağınızı müzakirə etməlisiniz. Kanban lövhəsi çevik və çox yönlü bir alət olduğundan, o, çox güman ki, məhsuldarlığınızı maksimum dərəcədə artırmağa, resursları daha səmərəli bölüşdürməyə və nəticədə gəlirinizi artırmağa kömək edəcək.
Bitrix24-ü pulsuz sınayın.
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14607.03.2021
Fərdi İnkişaf
Günümüzün qlobal problemlərindən biri: - CV göndərirəm lakin heç bir vakansiyadan geri dönüş almıram. Niyə? Bunun əsas səbəblərindən biri CV-nin düzgün hazırlanmaması və əsas məqamlara diqqət yetirilməməsidir. Bu məqalədə sizlər üçün CV-də hansı məsələlərə diqqət yetirməli olduğunuzu addım-addım qeyd etmişik.
07.03.2021
Fərdi İnkişaf
07.03.2021
Fərdi İnkişaf