-
İstifadəçi adı:
eltac.maharramli -
Ad Soyad:
Eltac Meherremli -
Məqalə sayı:
1
Dərc olunma tarixi
24.11.2024 Fərdi İnkişafBaxış sayı
143Oxunma müddəti
3 dəqSWOT analizi (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) — bir təşkilatın, layihənin, biznes ideyasının və ya hər hansı fəaliyyət sahəsinin dərin və strateji təhlilini aparmaq üçün geniş istifadə edilən bir vasitədir. Bu analiz, daxili güclü və zəif cəhətləri, habelə xarici imkan və təhdidləri qiymətləndirərək qərar qəbul etmə prosesini asanlaşdırır. SWOT analizi həm biznes dünyasında, həm də fərdi inkişafda effektiv bir strategiya yaratmaq üçün önəmli rol oynayır.
SWOT təhlili müxtəlif növ bizneslərə daha böyük mənzərəni aydın görmək imkanı verməklə nəticə çıxarmağa kömək edə bilən uzun bir prosesdir. Dəyərli məlumat və fikir əldə etdikdən sonra, yalnız bundan sonra müəssisələr müvafiq olaraq ağıllı və strateji plan tərtib edə bilərlər. Bundan əlavə, SWOT analizi sizi güclü və zəif tərəflərinizlə müqayisədə biznesinizi yeni və maraqlı üsullarla yoxlamağa məcbur edir. Bu hazırlıq sizə nəinki biznesinizə təsir edə biləcək hər hansı çağırışa hazır olmaq imkanı verir, həm də hədəf bazarınızda potensial imkanlar və ya təhdidləri daha dərindən dərk etməyi təklif edir.
SWOT Analizi 2 əsas hissəyə bölünür. Daxili və Xarici faktorlar. Güclü və Zəif tərəflərin cari dövrə və ya keçmişə, Fürsətlər və Təhlükələrin isə gələcəyə hesablanmış olduğunu qeyd etmək vacibdir. SWOT analizi aparmaqla şirkətin bu günə qədər əldə etdikləri ilə yaradılacaq strateji alternativlər arasında körpü qurmaq mümkündür.
Güclü tərəflər (S) və zəif tərəflər (W) sizin üçün hazır olan resurslar və təcrübə olan daxili amillərə aiddir.
Bunlar ümumi hesab edilən bəzi daxili amillərdir:
Xarici qüvvələr hər bir şirkətə, təşkilata və fərdə təsir edir. Bu amillərin birbaşa və ya dolayısı ilə bir fürsət (O) və ya təhlükə (T) ilə əlaqəli olmasından asılı olmayaraq, hər birini qeyd etmək və sənədləşdirmək vacibdir.
Xarici amillər adətən sizin və ya şirkətinizin nəzarət etmədikləridir, məsələn, aşağıdakılar:
Güclü tərəflər təşkilatın və ya fərdin üstünlük qazandığı xüsusiyyətlərdir. Bunlar rəqabət üstünlüyü yaradan daxili faktorlar hesab olunur.
Məsələn:
Zəif tərəflər isə təşkilatın və ya fərdin mənfi təsir göstərə biləcək daxili xüsusiyyətləridir. Bu amilləri düzgün müəyyənləşdirmək və onlara həll yolları tapmaq uzunmüddətli inkişaf üçün vacibdir.
Məsələn:
İmkanlar xarici mühitdə mövcud olan və inkişaf üçün şərtlər yaradan pozitiv faktorları əks etdirir. Bu amilləri düzgün dəyərləndirmək təşkilata əlavə dəyər qazandırır.
Məsələn:
Təhdidlər xarici mühitdə baş verən və təşkilatın mövqeyinə mənfi təsir göstərə biləcək faktorları təmsil edir. Bu risklərə qarşı tədbirlər görmək strateji əhəmiyyət daşıyır.
Məsələn:
İstifadəçi adı:
eltac.maharramliAd Soyad:
Eltac MeherremliMəqalə sayı:
107.03.2021
Fərdi İnkişaf
Günümüzün qlobal problemlərindən biri: - CV göndərirəm lakin heç bir vakansiyadan geri dönüş almıram. Niyə? Bunun əsas səbəblərindən biri CV-nin düzgün hazırlanmaması və əsas məqamlara diqqət yetirilməməsidir. Bu məqalədə sizlər üçün CV-də hansı məsələlərə diqqət yetirməli olduğunuzu addım-addım qeyd etmişik.
07.03.2021
Fərdi İnkişaf
07.03.2021
Fərdi İnkişaf