employment.az employment.az

Dərc olunma tarixi

05.03.2022 Biznes Dünyası

Baxış sayı

eye 1667

Oxunma müddəti

clock 8 dəq

Bütün biznesiniz bir sənəd üzərində – Biznes Model Kanvas

Business Model Canvas (BMC), biznes ideyasını və ya konsepsiyasını tez və asanlıqla müəyyənləşdirmək və yaymaq üçün strateji idarəetmə vasitəsidir. Bu, bir işin və ya məhsulun təməl elementləri ilə işləyən, fikri uyğun şəkildə tərtib edən bir səhifəlik sənəddir. BMC-nin sağ tərəfi müştəri (xarici), sol tərəfi isə iş (daxili) üzərində işləyir.

Niyə istifadə edirik

  • İdeyanın nəyə aid olduğunu tez bir şəkildə göstərmək
  • Bu, iş haqqında bir fikir əldə etməyimizə və fikirlərimiz arasında əlaqələrin qurulması və onu bir işə çevirməyimizə imkan verir.
  • Hər kəsə işin nə olacağı barədə dəqiq bir fikir əldə etməyə imkan verir.

Onu necə istifadə etmək olar

Təklif:

Təklif hər hansı bir məhsul üçün əsasdır. Bu, işinizlə müştəri arasında dəyərlər mübadiləsinin təməl konsepsiyasındandır.

İstehlakçıların kateqoriyasını müəyyənləşdirərkən aşağıdakılara diqqət yetirilməlidir

  • Problemi kimlər üçün həll edirik?
  • Təklifimi kim qiymətləndirəcək?
  • Bu fərqli bir işdir?
  • Varsa, bu müəssisələrin xüsusiyyətləri nələrdir?
  • Yoxsa onlar başqa insanlardır?
  • Mənim dəyər təklifim kişilərə / qadınlara və ya hər ikisinə uyğundurmu?
  • 20-30 yaşlı gənclər və ya yeniyetmələr üçün cəlbedicidirmi?
  • Dəyər təklifimi axtaran insanların xüsusiyyətləri nələrdir?

Müştəri münasibətləri

Beləliklə, dəyərli təklifimizi bilirik və istehlakçılarımızın kateqoriyasını hesablamışıq, amma bizimlə müştərilərimiz arasında münasibət nədir? Müştəri münasibətləri bir işin müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəsi olaraq təyin olunur. Müştərilərin sizi necə tapmağı da önəmlidir. Bu, sizin və müştəri arasındakı qarşılıqlı əlaqə nöqtələrini və müştərilərlə ünsiyyət üçün istifadə olunan vasitələri aydınlaşdırmağa kömək edir.

Məcralar

Kanallar, müştərinin şirkətinizlə əlaqə qurması və satış dövrünün bir hissəsi olma yolları olaraq təyin olunur. Bu, ümumiyyətlə işinizin marketinq planında nəzərə alınır.

Müştərilərlə ünsiyyət kanallarını təyin edərkən aşağıdakı suallara cavab verilməlidir

  • Müştərilərimizə dəyərli təklifimizi necə izah edirik?
  • Müştərilərimiz haradadır?
  • Sosial şəbəkələrdədirlər?
  • Maşını sürürlər və radio dinləyirlər?
  • Bir tədbirdə və ya konfransdadırlar?
  • Cümə gecəsi axşam saat 7-də televizora baxırlar?
  • Əsas tədbirlər

Şirkətinizin əsas fəaliyyətləri şirkətinizin öz müştəriləri üçün həyata keçirəcəyi tədbirlərdir

Suallar:

  • Müştəri üçün dəyərli bir təklif əldə etmək üçün iş hansı işləri həyata keçirir?
  • Hansı resursdan istifadə olunur?
  • Vaxt?
  • Ekspertiza?
  • Məhsul paylanması?
  • Texniki inkişaf?
  • Strategiya?
  • (İnsan / fiziki) təchizat mənbələri?
  • İşçilərinizə dəyər mübadiləsi üçün hansı tədbirlər lazımdır?
heart save
Yazar
  • İstifadəçi adı:

    rahimova03
  • Ad Soyad:

    Rahimova Turkan
  • Məqalə sayı:

    24

Əlaqəli məqalələr

paper-1-img
Wi-fi yoxsa Li-fi?

15.11.2021

Biznes Dünyası

İllərdir simsiz internet adı ilə istifadə etdiyimiz Wi-Fi dəyişir və 100 qat daha sürətli internet olan Li-Fi adlı sistemlə əvəz olunur.

paper-1-img
Gələcəkdən Xəbər Var!

11.01.2021

Biznes Dünyası

1997-ci ildə qurulan qlobal bir kiber təhlükəsizlik şirkəti olan Kaspersky, bəşəriyyətin gələcəyə dair ən vacib suallarını daha yaxşı cavablandırmağa çalışmaq üçün "Təhlükəsiz Sabah" (Safer Tomorrow) platformasını işə saldı.

paper-1-img
Spotify Azərbaycana Gəlir

11.03.2021

Biznes Dünyası

Spotify, bir neçə gün ərzində Asiya, Afrika, Karib adaları, Latın Amerikası və Avropa daxilində 80-dən çox yeni bazarda fəaliyyət göstərəcəyini bildirdi.