employment.az employment.az

Dərc olunma tarixi

04.07.2022 Biznes Dünyası

Baxış sayı

eye 1086

Oxunma müddəti

clock 5 dəq

Aromamarketinq səyahət sənayesinə və turizmə müştəri davranışlarını və təcrübələrini idarə etməyə necə kömək edir?

Təzə bişmiş çörək, təzə biçilmiş ot, duzlu dəniz mehi - insanların çoxu isti xatirələr və rahatlıq hissi doğuran qoxuları daha çox sevirlər. Bu xüsusiyyət uzun müddətdir ki, şirkətlərə ətirli şamlar və bahalı ətirlər satmağa kömək edir. İndi o, səyahət sənayesində və turizmdə getdikcə daha çox istifadə olunur, hava yolları, otellər və əyləncə məkanları ətirləri "turizm təcrübəsinin" bir hissəsinə çevirir.

 

İstehlakçıların araşdırması göstərdi ki, xoş qoxular məlumat mənbəyi kimi çıxış edə bilər. Onlar qeyri-maddidirlər (onları görmək və ya toxunmaq mümkün deyil), buna görə də insan beyni onları avtomatik olaraq müxtəlif təcrübələ və xatirələrlə əlaqələndirir.

 

Təcrübələr və xatirələr səyahət sənayesi və turizmin əsasını təşkil edir. İnsanlar əsasən görməli yerlər, səslər, dadlar və qoxular vasitəsilə yeni hissləri oyandırmaq üçün, yeni yerləri ziyarət etmək üçün böyük pul xərcləyirlər. Məsələn, Fransanın cənubundakı ətirli lavanda və İtaliyanın Amalfi sahilindəki evkalipt.

 

Ətirlərdən pul qazanmaq üçün otel - markalı duş gelləri və sabunlar sata bilər ki, müştərilər istirahət evinin bir hissəsini özləri ilə apara bilsinlər. Onları evdə istifadə edərək, insanlar o xoşbəxt və dinc vaxtı xatırlayacaq və onu təkrarlamaq istəyə bilərlər.

 

Bath Universitetinin marketinq üzrə baş müəllimi Adriana Madjarovun araşdırmasına görə, böyük tur operatorları arasında qoxulara maraq artır və onlar xidmətlərini necə təkmilləşdirməyi araşdırırlar.

 

Ətirlərin köməyi ilə ətraf mühiti daha cəlbedici edə bilərsiniz - bu, "sensor marketinq"in məşhur sahələrindən biridir. Səyahət şirkətləri səyahətin müxtəlif mərhələlərini müəyyən qoxularla dolduraraq bu alətdən fəal şəkildə istifadə edirlər. Məsələn, Sinqapur Hava Yolları qızılgül, lavanda və sitrus meyvələrindən, United Airlines-da şəkərli meyvələr və əncirdən istifadə edirlər.

 

Banyolar və lobbilər tez-tez limon (və ya sadəcə sitrus) iyi gəlir - bu təmizlik ilə əlaqələndirilir, çünki təmizləyici məhsullardan geniş istifadə olunur.

 

Bəzi qoxular da "isti" (məsələn, darçın və vanil) və "soyuq" (nanə və evkalipt) hesab olunur. Madjarların daha əvvəl apardıqları araşdırma bu qoxuların insanların kosmos qavrayışına təəccüblü təsir göstərdiyini göstərdi.

 

İsti qoxular fiziki yaxınlıq hissi və daha sıx bir məkan aurası yaradır. Turizm nöqteyi-nəzərindən liftlərdə və hava limanının təhlükəsizlik zonalarında istifadə edilməməlidir. Eyni zamanda, soyuq qoxular səyahətçilər üçün məkanı "genişlətməyə" kömək edəcəkdir.

 

Qoxular davranışları necə dəyişdirir?

 

Qoxular da müştəri davranışına təsir edə bilər. Məsələn, bəzi tədqiqatlar göstərir ki, isti qoxular kalori qəbulunu azalda bilər.

 

Təəccüblüdür ki, şokoladlı peçenye kimi şirniyyatların iyini nə qədər çox hiss etsək, onları yemək ehtimalımız bir o qədər az olur. Onların köməyi ilə otellər və spa mərkəzləri turistləri daha sağlam qidalanmağa sövq edə bilər.

 

 

Bundan əlavə, faktiki kofein istehlakı kimi, kofenin qoxusu da araşdırmalara görə insanları daha enerjili hiss edir. Bu qoxudan biznes mərkəzlərində və konfrans otaqlarında işgüzar səfər edənləri canlandırmaq üçün istifadə oluna bilər. Uzun uçuşdan sonra isə qəhvənin ətri yorğun sərnişinlərə enerji verə bilər, onların aviaşirkətlə bağlı xoş təəssüratlarını artırar.

heart save
Yazar
  • İstifadəçi adı:

    Qərib Əşrəfov
  • Ad Soyad:

    Garib Ashrafov
  • Məqalə sayı:

    3

Əlaqəli məqalələr

paper-1-img
Wi-fi yoxsa Li-fi?

15.11.2021

Biznes Dünyası

İllərdir simsiz internet adı ilə istifadə etdiyimiz Wi-Fi dəyişir və 100 qat daha sürətli internet olan Li-Fi adlı sistemlə əvəz olunur.

paper-1-img
Gələcəkdən Xəbər Var!

11.01.2021

Biznes Dünyası

1997-ci ildə qurulan qlobal bir kiber təhlükəsizlik şirkəti olan Kaspersky, bəşəriyyətin gələcəyə dair ən vacib suallarını daha yaxşı cavablandırmağa çalışmaq üçün "Təhlükəsiz Sabah" (Safer Tomorrow) platformasını işə saldı.

paper-1-img
Spotify Azərbaycana Gəlir

11.03.2021

Biznes Dünyası

Spotify, bir neçə gün ərzində Asiya, Afrika, Karib adaları, Latın Amerikası və Avropa daxilində 80-dən çox yeni bazarda fəaliyyət göstərəcəyini bildirdi.