employment.az employment.az

Dərc olunma tarixi

08.07.2024 Biznes Dünyası

Baxış sayı

eye 221

Oxunma müddəti

clock 12 dəq

7 Ən Yaxşı Pulsuz Layihə İdarəetmə Aləti

Uyğunsuzluq, tədbir görülmədikdə sürətlə böyük bir problemə çevrilir. Layihə idarəetmə prosesindəki ünsiyyətsizlik, işçilər üçün qarışıq və stresli bir mühit yaradır. Bu da hər növ müəssisənin hədəflərinə çatmasını çox çətinləşdirir. Xoşbəxtlikdən bu problemi büdcənizi sarsıtmadan həll etməyin və iş qruplarının işlərini çox daha səmərəli şəkildə izləməyin bir yolu var: Pulsuz layihə idarəetmə proqramları.

Burada, aktual bir pulsuz layihə izləmə proqramı siyahısı paylaşaraq, vaxt itirmədən əməkdaşlığa dayalı və səmərəli bir iş mühiti əldə etməyinizə kömək edəcəyik. Hər zamankı kimi, iş layihə idarəetməsi olduqda Bitrix24 də sizə kömək edə bilər. 15 milyondan çox müştərimizə təqdim etdiyimiz alətlər hər növ layihənin sürətli, səmərəli və problemsiz bir şəkildə həyata keçirilməsini təmin edir.

 

Bitrix24 funksionallığı ilə tanış olmaq üçün Ödənişsiz Sına

 

Layihə İdarəetmə Proqramı Nədir? Bir layihə izləmə proqramı, müxtəlif növ layihələri planlaşdırmaq, verilmiş tapşırıqları izləmək, "görüləcək işlər" siyahıları yaratmaq, iş axınlarını avtomatlaşdırmaq, layihə resurslarını təyin etmək, rəhbərlər təyin etmək və bütün bunları tək bir mərkəzdən idarə etmək üçün istifadə olunan bir platformadır. Layihələr üçün zaman qrafiki yaradıb hər bir tapşırıq üçün son tarix təyin edə bilərsiniz.

Əlbəttə, hansı xüsusiyyətlərə giriş əldə edə biləcəyiniz proqramın tərkibinə görə dəyişəcəkdir. Bu, proqramın pulsuz və ya pullu olmasına görə də dəyişir. Pulsuz layihə idarəetmə proqramları ümumiyyətlə daha az sayda xüsusiyyət təqdim edir və həyata keçirilə biləcək layihə sayını (və ya verilə biləcək tapşırıq sayını) məhdudlaşdırır. Adətən, limitsiz sayda layihə və tapşırıq izləmə üçün proqramın tam versiyasını almağınızı və ya abunə olmağınızı istəyirlər.

Bu səbəbdən layihə idarəetməsində istifadə olunan alətlər ideal olaraq pullu olmalıdır, lakin bu, onları mütləq satın almalı olduğunuz demək deyil. Kiçik və hətta orta ölçülü müəssisələr üçün, müəyyən məhdudiyyətlər olsa belə, pulsuz layihə idarəetmə proqramından istifadə etmək də məqbul və məntiqli bir seçim ola bilər. Hər halda bir layihə idarəetmə aləti istifadə etməmək daha pis bir seçim olacaq, çünki pulsuz da olsa sadə bir proqram qrupunuzun çox daha yaxşı əməkdaşlıq etməsini təmin edib ünsiyyətsizlik riskini azaldacaq və bütün işçilərin layihələrə uyğunlaşmasını təmin edəcəkdir.

Biz də siyahımızı hazırlayarkən pulsuz layihə izləmə proqramlarını seçdik. Onları risk almadan sınaqdan keçirə və həqiqətən faydalı olduqlarını düşünürsünüzsə, pullu bir versiyaya (və ya abunəlik planına) yüksələ bilərsiniz.

Pulsuz Layihə İdarəetmə Proqramı Siyahısı: Ən Yaxşı Seçimləriniz

Vacib Xatırlatma: Bitrix24, öz tətbiqi xaricində heç bir alət üçün zəmanət vermir və onların vəd edildiyi kimi və ya problemsiz işləyəcəyini təmin etmir. Paylaşılan məlumatlar, layihə idarəetmə alətlərinin hər kəsə açıq rəsmi veb saytlarından toplanmışdır və gələcəkdə dəyişə bilər.

 

1. Bitrix24

Bitrix24, "Tapşırıqlar və Layihələr" modulu ilə həm masaüstü, həm də mobil cihazlardan hər cür layihəni asan və sürətli bir şəkildə, istifadəçi dostu bir interfeys vasitəsilə idarə edə bilmənizi təmin edir. Ofisdə olmasanız belə, sadəcə ağıllı telefonunuzu istifadə edərək hər hansı bir işçiyə hər hansı bir tapşırıq verə bilər, hətta bu tapşırığı bir "görüləcək işlər" siyahısı ilə detallandıra bilərsiniz.

Səmərəli iş axınları üçün səmərəli ünsiyyət - Hər tapşırıq, dərhal altında bir "şərhlər" hissəsinə malikdir. Bu hissədə, o tapşırıqla əlaqəli problemləri müzakirə edə və ünsiyyət qura bilərsiniz. Tapşırıq siyahısı, "fokus rejimi" vasitəsilə, içində davam edən bir fəaliyyət olan tapşırıqları ilk sırada göstərir. Beləliklə, təcili olaraq maraqlanmanız lazım olanları tək baxışda görə bilirsiniz.

Tapşırıqlar və Layihələr modulu, platformanın digər alətləri ilə birlikdə işləyə biləcək və fərqli modullar arasında məlumat paylaşımı edə biləcək şəkildə dizayn edilmişdir. İstifadəçi interfeysi yalnız ofisdən deyil, uzaqdan çalışan qruplar üçün də uyğundur. Çünki söhbət, video konfrans və fayl paylaşımı alətlərinə mərkəzi bir interfeys vasitəsilə əlçatanlıq asanlaşdırılmışdır.

Tapşırıq idarəetməsinə əlavə olaraq layihə və zaman izləmə də edin - Bitrix24, fərdi və ya qrup tapşırıqları vermənizi, alt tapşırıqlar ilə yoxlama siyahıları təyin etmənizi, tapşırıq avtomatlaşdırma xüsusiyyətindən yararlanmanızı və layihə şablonları istifadə edə bilmənizi də təmin edir. Gantt qrafikləri və Kanban panoları ilə bütün tapşırıqları vizuallaşdıraraq bir layihənin gedişatını real vaxtda izləyə bilərsiniz. Layihə resurslarını idarə etmək də asandır. Qrup üzvlərindən mütəmadi hesabatlar ala bilər, KPI metrikləri təyin edərək tapşırıq səmərəliliyini qiymətləndirə bilərsiniz.

Bitrix24-ün pulsuz versiyasında hər hansı bir istifadəçi məhdudiyyəti yoxdur. Limitsiz istifadəçi ilə yuxarıda qeyd etdiyimiz xüsusiyyətlərə giriş əldə edə və hətta fayl paylaşımı üçün 5 GB-lıq bir sahədən faydalana bilərsiniz. Bir abunəlik almaq istədiyiniz halda, illik alımlarda aylıq abunəlik haqqı 43 USD-dən başlamaqdadır.

 

2. Project.co

Project.co layihə və tapşırıq idarəçiliyinə bir az fərqli yanaşır və komanda üzvləri ilə müştəri qruplarını bir araya gətirməyə diqqət yetirir. Yəni digər layihə idarəetmə alətlərindən fərqli olaraq, yalnız işçilərə məxsus deyil. “Xarici” istifadəçilər də dəvət edilərək platformanın bir hissəsi ola bilirlər.

Əməkdaşlığa yönəlmiş bu layihə idarəetmə tətbiqinin nələr baş verdiyini daha yaxşı başa düşmək üçün hər tapşırığa özəl xüsusi şərhləri, qeydləri, görüləcək işlər siyahısı və hətta büdcəsi var. Mərkəzi interfeys vasitəsilə layihənin gedişatını izləyə bilirsiniz. “Zaman izləmə” funksiyası sayəsində hər layihə üçün sərf olunan vaxtı qeyd edib izləyə bilərsiniz.

Təqvim, taymer və Kanban görünüşü interfeysin əsas komponentləri kimi qəbul edilib və hər biri müəyyən bir layihəni fərqli bir şəkildə izləyə bilmək üçün nəzərdə tutulub. Hər bir tapşırıq üçün e-poçt bildirişləri ala bilərsiniz, komanda üzvlərinə gündəlik və ya həftəlik tapşırıq siyahıları verə bilərsiniz, ən çox və ən az gəlirli (və ya səmərəli) layihələrinizi göstərən hesabat vasitələrindən istifadə edə bilərsiniz, hətta platforma vasitəsilə ödəniş belə ala bilərsiniz. Project.co, geniş yayılmış ödəniş seçimlərini inteqrasiya edərək, məsələn, kredit kartı ilə ödəniş qəbul edə bilir.

Pulsuz sınaq versiyasında bütün funksiyalar mövcuddur Bu, freelancerlər ilə işləyən müəssisələrin həm onlara ödəniş edə bilməsi, həm də təyin olunan layihə və tapşırıqları izləyə bilməsi üçün nəzərdə tutulmuş bir proqramdır. Bundan əlavə, yuxarıda da qeyd etdiyimiz kimi, müştərilər də layihənin bir hissəsi ola bilirlər. Pulsuz versiya mobil tətbiqlər və Google Drive inteqrasiyası da daxil olmaqla heç bir funksiyanı məhdudlaşdırmır. Ödənişli versiya isə yalnız daha sürətli dəstək almanızı, daha çox ödəniş üsulu təqdim etməyinizi və bəzi modullarda süni intellektdən istifadə edə bilməyinizi təmin edir.

Ödənişsiz Sına

 

3. Trello

Trello, drag and drop vasitəsi olaraq dizayn edildiyi üçün saniyələr içərisində istifadə olunmağa başlanır. Yəni işçilərinizə təlim vermədən (və ya öyrənmə müddəti tələb etmədən) istifadəyə imkan verir. Bundan əlavə, mobil və masaüstü versiyalarında tamamilə eyni dizayna malikdir, yəni bir platformada istifadə etməyə başladıqdan sonra digər platformalarda da eyni şəkildə istifadə edə bilərsiniz.

Trello, bir layihəni başlanğıcdan sona qədər bütün iş axını mərhələləri boyunca izləyə bilmək üçün nəzərdə tutulub. Hər mərhələ, “kartlar” ilə təmsil edilən tapşırıqlara təyin edilir. Hər karta bir ad verə bilər, onu müəyyən bir şəxsə təyin edə bilər, bir son tarix təyin edə bilər və şəkil kimi fayllar əlavə edə bilərsiniz.

Şablonlar və “kartlar”la bir layihə idarəetmə tətbiqi

Tətbiqdə iş dünyasından alış-veriş siyahılarına qədər bir sıra fərqli layihə növü üçün şablonlar tapa bilərsiniz və bunları istifadə edərək sürətli bir başlanğıc edə bilərsiniz. İş axınınızı real vaxt prosesini əks etdirəcək şəkildə fərdiləşdirə bilər və kart əsaslı bir vasitə olduğu üçün sadə bir drag-drop hərəkəti ilə iş mərhələlərini dəyişdirə bilərsiniz.

Digər bir çox layihə idarəetmə alətindən fərqli bir interfeysə sahibdir və qısa müddət ərzində çox səmərəli bir şəkildə istifadə olunmağa başlanır. Komanda böyüklüyü nə olursa olsun, eyni praktik istifadəni təklif edən bir layihə idarəetmə tətbiqi olduğundan, hər ölçüdə müəssisə üçün ideal bir seçim ola bilər.

Bu tamamilə pulsuz bir tətbiqdir, lakin istəsəniz istifadəçi başına aylıq 5 USD-dən başlayan ödənişlərlə abunə ola bilərsiniz. Abunə olanlar, süni intellekt və komanda üzvlərinin idarə olunması üçün daha çox seçim kimi əlavə xüsusiyyətlərə giriş əldə edə bilirlər.

 

4. Microsoft Teams

Teams, Microsoft 365 ailəsinin bir parçası olacaq şəkildə dizayn edilib, lakin müstəqil olaraq da yüklənib istifadə edilə bilər. Pandemiya dövründə istifadəçi sayı xeyli artan bu tətbiq, əvvəllər “Skype for Business” (Bizneslər üçün Skype) adı ilə tanınırdı və adından da təxmin edilə biləcəyi kimi əsasən yazılı, səsli və vizual ünsiyyətə fokuslanır. Çat və ünsiyyət bacarıqları baxımından bu siyahıdakı ən inkişaf etmiş layihə idarəetmə tətbiqi olduğunu deyə bilərik.

300 nəfərin bir-biri ilə ünsiyyət qurmasına imkan yaradır

Lakin Microsoft Teams bununla kifayətlənmir. Onunla həmçinin bir “kanal” yaradıb müəyyən üzvləri buraya dəvət edə bilər, bu üzvlərə tapşırıqlar verə bilər və əməkdaşlıq etmələri üçün lazımi tətbiqləri təmin edə bilərsiniz. Bunlar, təxmin edə biləcəyiniz kimi, Microsoft 365 paketindəki tətbiqlərdən ibarətdir. Hər kanala 300-dən çox üzv əlavə edə bilərsiniz. Bu olduqca təsir edici bir rəqəmdir və böyük ölçülü müəssisələr üçün belə kifayət qədər yetərli olacaq.

Əslində, Teams, Microsoft 365 ailəsindəki digər tətbiqlərlə (Word, Excel, PowerPoint və s.) birlikdə işləmək üçün inkişaf etdirilib. Layihə, iş və tapşırıq idarəetmə xüsusiyyətlərinin çoxu bu xarici tətbiqlərlə təmin edilir. Bu şəkildə istifadə edildikdə olduqca uğurlu olduğunu deyə bilərik, çünki Microsoft 365 hər növdən və hər ölçüdən müəssisənin ehtiyac duyduğu bütün alətləri ehtiva edir. Lakin Teams pulsuz olaraq istifadə edilə bilirsə, Microsoft 365 üçün bir abunəliyə ehtiyacınız var. Abunə olsanız, bütün Microsoft 365 tətbiqlərinə giriş əldə edirsiniz

Microsoft Teams, 100 iştirakçıya qədər pulsuz və hətta 60 dəqiqə boyunca səsli/vizual görüşmə seçimi də təklif edir. Ünsiyyət qurub əsas səviyyədə tapşırıq idarəetmə alətlərinə giriş əldə etmək sizin üçün kifayətdirsə, sonsuza qədər bu şəkildə istifadə edə bilərsiniz. Limitsiz ünsiyyət, daha çox istifadəçi və daha çox əməkdaşlıq/idarəetmə alətlərinə giriş əldə etmək üçün isə aylıq 4 USD-dən başlayan qiymətlərlə bir Microsoft 365 abunəliyi ala bilərsiniz.

 

5. Teamwork

Teamwork, digər layihə idarəetmə alətləri içərisində tapa biləcəyiniz bütün xüsusiyyətlərə malikdir, lakin əsasən şirkət daxili və uzaqdan çalışan komandaların məhsuldar qalmasına kömək etmək üçün dizayn edilib. Yəni sadəcə layihə idarəetmə deyil, bir əməkdaşlıq platforması da olduğunu deyə bilərik.

Hər layihəyə müxtəlif formatlarda fayllar yükləyə bilər, işçilərə tapşırıqlar və son təhvil tarixləri təyin edə bilər və komanda üzvlərinin bir-biri ilə ünsiyyət qurmasını təmin edə bilərsiniz. Yürüdülən bütün layihə məlumatları qısa şəkildə açılış ekranında göstərilir və hər işçi öz tapşırıqları üçün bildirişlər alır.

Həmçinin layihələrə alt tapşırıqlar, göstərici cədvəlləri də əlavə edə bilərsiniz. Bu sayədə hər işçi öz məsuliyyətində olan tapşırıqları (və necə bir performans göstərdiyini) izləyə bilir.

5 istifadəçiyə qədər tamamilə pulsuz bir şəkildə istifadə edə bilərsiniz. Abunə olsanız üzvlük paketləri istifadəçi başına aylıq 9 USD-dən başlayır və avtomatlaşdırma xüsusiyyətlərindən də faydalana bilirsiniz. Həmçinin hesabatlar daha çox detal ehtiva edə bilir. Buna baxmayaraq, pulsuz versiya kiçik ölçülü müəssisələrin ehtiyac duyduğu demək olar ki, hər şeyə malikdir.

 

6. nTask

nTask, layihə və vəzifə idarəetməsi üçün istifadə edə biləcəyiniz başqa bir pulsuz tətbiqdir. Limitsiz sayda layihə əlavə edə bilər və hər layihə üçün yenə limitsiz sayda vəzifə təyin edə bilərsiniz. Layihələrə xüsusi komanda lideri rollari əlavə edə bilər, büdcə və zaman izləmə meyarları təyin edə bilərsiniz.

Tətbiqin interaktiv bir Gantt sxemi xüsusiyyəti var və layihələri real vaxtda izləyə bilmək üçün drag-drop interfeysini olduqca səmərəli şəkildə istifadə edə bilərsiniz. nTask; Zoom, Outlook, Slack və Microsoft Teams kimi fərqli tətbiqlərlə inteqrasiya edilərək istifadə edilə bilir. Hətta üçüncü tərəf tətbiq dəstəyi baxımından siyahımızdakı ən inkişaf etmiş tətbiqlərdən biri olduğunu deyə bilərik.

Üçüncü tərəfləri bir layihənin gedişatını görə bilmələri üçün tətbiqə dəvət edə bilər, iş sahələri yaradararaq hər layihənin özəl sahəsində izlənməsini təmin edə bilərsiniz. İş sahələri, büdcə təyinatı və izlənməsi baxımından da olduqca faydalıdır, çünki sahə əsaslı hesabatlar apararaq ən çox və ən az pul xərclənən layihələri digər performans ölçütləri ilə birlikdə görə bilirsiniz.

Tətbiqin “basic” versiyası tamamilə pulsuzdur, lakin çox məhdud bir fayl paylaşım sahəsi (100 MB) təklif edir və inkişaf etmiş vəzifə filtrləməsi kimi xüsusiyyətləri ehtiva etmir. “Premium” abunəlik aylıq 3 USD-dən başlayır, yəni bəyənsəniz və daha çoxunu istəyirsinizsə, büdcənizi çox zorlamanız lazım olmayacaq.

 

7. Visme

Bu siyahıdakı bir çox layihə idarəetmə proqramı fərdi ehtiyaclara da xitab edə biləcək şəkildə dizayn edilib, lakin Visme yalnız müəssisələr və xüsusilə də marketoloqlar üçün inkişaf etdirilmiş bir tətbiqdir. Layihə idarəetməsini və məzmun yaradılması iş axınlarını asanlaşdırmağı hədəfləyir. Fərqli departamentlərin bir neçə layihə və platformda toqquşma olmadan sorunsuz bir şəkildə çalışmasına kömək edə biləcək bir çox xüsusiyyəti var.

Məsələn, istifadəçilər vəzifələri asanlıqla bir başqasına dövr edə bilir və izləyə bilir. İclasa zamanı qərara alınan strategiyaları vizuallaşdıra bilər, hətta bu iclasları birbaşa tətbiq içərisindən həyata keçirə bilərsiniz.

Ən populyar tətbiqlərdən məlumat ötürün

Tətbiq, Google Analytics, Slack, Salesforce, Loom və bənzəri üçüncü tərəf tətbiqlərlə inteqrasiya oluna bilir və layihə idarəetmə şablonlarından ibarət böyük bir kitabxana təklif edir. Bir layihədəki komanda üzvlərinə vəzifələr və son təhvil tarixləri təyin edə bilər, bunların hamısı üçün bir “şərh axını” yarada bilərsiniz. İstifadəçilərə fərqli icazələr verib özəl iş sahələri yaratmaq da mümkündür.

Hər hansı bir vəzifəyə Google Cədvəllər və Excel-dən məlumat ötürə bilirsiniz. Bu iki proqramı aktiv şəkildə istifadə edən müəssisələr üçün bu mühüm bir üstünlükdür. Visme, süni intellekt dəstəkli alətlərə də malikdir, lakin bunlar əsasən abunəlik satın alınmasını tələb edən paketlərə daxil edilmişdir. Abunəlikdən söz düşmüşkən, “basic” paket pulsuzdur və bütün əsas xüsusiyyətləri ehtiva edir, lakin müştəri dəstəyi almırsınız. Aylıq 12,25 USD-dən başlayan paketlərdən birini satın alsanız, daha çox şablona giriş və 7/24 fasiləsiz dəstək əldə edirsiniz.

Ən yaxşısının hansının olacağına özünüz qərar verin

Hər kəs üçün ən yaxşı seçim olacaq tək bir “ən yaxşı layihə idarəetmə aləti” yoxdur. Hər müəssisə özü üçün ən yaxşı seçimin nə olacağına yenə öz ehtiyaclarına görə qərar verməlidir. Bununla belə, bu siyahıdakı proqramların sınaq versiyasını istifadə edərək hamısını yoxlaya bilər və daha sağlam bir qərar verə bilərsiniz.

Hələ də əmin ola bilmirsinizsə, hər növ müəssisəyə xitab edən çevik bir platform olan Bitrix24 ilə başlayın. Bitrix24, təklif etdiyi çox müxtəlif xüsusiyyətlər sayəsində effektiv bir layihə idarəetməsi və iş axını əldə etməyinizi, komanda üzvlərinin bir-birilə çox daha səmərəli bir ünsiyyət qura bilməsini təmin edir. Üstəlik bütün bunları edərkən süni intellekt dəstəkli köməkçimizin gücündən də istifadə edə bilərsiniz! Əgər uyğun qiymət aralığına sahib praktik bir interfeysə malik layihə idarə etmə alətinə ehtiyacınız varsa, Bitrix24 ən yaxşı seçim olacaq.
Məqalənin Qaynağı

heart save
Yazar
  • İstifadəçi adı:

    kaizen
  • Ad Soyad:

    Kaizen.az
  • Məqalə sayı:

    116

Əlaqəli məqalələr

paper-1-img
Wi-fi yoxsa Li-fi?

15.11.2021

Biznes Dünyası

İllərdir simsiz internet adı ilə istifadə etdiyimiz Wi-Fi dəyişir və 100 qat daha sürətli internet olan Li-Fi adlı sistemlə əvəz olunur.

paper-1-img
Gələcəkdən Xəbər Var!

11.01.2021

Biznes Dünyası

1997-ci ildə qurulan qlobal bir kiber təhlükəsizlik şirkəti olan Kaspersky, bəşəriyyətin gələcəyə dair ən vacib suallarını daha yaxşı cavablandırmağa çalışmaq üçün "Təhlükəsiz Sabah" (Safer Tomorrow) platformasını işə saldı.

paper-1-img
Spotify Azərbaycana Gəlir

11.03.2021

Biznes Dünyası

Spotify, bir neçə gün ərzində Asiya, Afrika, Karib adaları, Latın Amerikası və Avropa daxilində 80-dən çox yeni bazarda fəaliyyət göstərəcəyini bildirdi.