-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
149
Dərc olunma tarixi
09.09.2024 Biznes DünyasıBaxış sayı
Oxunma müddəti
Layihənin idarə edilməsini üç fərqli mərhələyə bölmək olar:
Başlatma
Planlaşdırma
Tətbiq
Layihənin idarə edilməsinin həyat tsiklində mərhələlərin faktiki sayı ilə bağlı bəzi mübahisələr var, çünki bu mərhələlər tez-tez üst-üstə düşəcək. Bununla belə, yuxarıda göstərilən mərhələlərin hər biri onu digərlərindən fərqləndirməyə və fərqləndirməyə kömək edən çox spesifik xüsusiyyətlərə və nəticələrə malikdir.
İlk iki addım – başlanğıc və planlaşdırma – layihədən əvvəlki mərhələlərdir, siz və komandanız adətən bütün hazırlıq işlərini görür və möhkəm təməl qurursunuz. Layihənin əksər hərəkətləri icra zamanı baş verir. Monitorinq və nəzarət mərhələsi icra ilə eyni vaxtda həyata keçirildiyi halda, yekunlaşdırma mərhələsi layihənizin qiymətləndirilməsi və yekunlaşdırılmasıdır.
Həyat dövrü layihənizin böyük və kiçik bütün vacib detallarını nəzərə alır. İçindəkilər:
Layihənin məqsədləri
Resurslar: büdcə, komandalar, işi başa çatdırmaq üçün lazım olan vaxt və alətlər və onların necə bölüşdürüləcəyi
Layihədəki hər bir proses üçün mərhələlər, vaxt çərçivələri və son tarixlər
Hər mərhələdə istehsal olunacaq əsərlər
Tapşırıqların iş axını və asılılıqları
Bütün araşdırmalar və hesabatlar
Layihədən sonrakı təhlil və qiymətləndirmə
Layihənizə baxmaq üçün əla yol, layihənin idarə edilməsinin həyat dövrü mərhələlərini tikinti ilə müqayisə etməkdir, hər bir yeni mərhələ tikinti prosesinin fərqli bir aspektidir. İndi layihənin idarə edilməsinin həyat dövrünün hər bir addımını daha ətraflı nəzərdən keçirək.
Addım 1: Layihəyə başlamaq
Layihənin başlanğıc mərhələsi keyfiyyətli layihənin idarə edilməsi üçün çox vacibdir. Geneca tərəfindən aparılan sorğu, sorğuda iştirak edən şirkətlərin 75%-nin öz layihələrinin çox vaxt “əvvəldən məhv olduğunu” hiss etdiyini və layihələrinizə gəldikdə düzgün yerdən başlamağın vacibliyini vurğuladığını göstərdi.
Başlanğıc layihənin sonuna qədər bütün gələcək addımlar üçün əsas təşkil edir. Bu mərhələdə siz və komandanız yeni layihənin həll etməyə çalışacağı əsas problemləri müəyyən edəcəksiniz. Siz bu layihənin nə dərəcədə mümkün olduğunu və onu həyata keçirməyə davam etməyin mənası olub olmadığını müəyyən edəcəksiniz. Bu mərhələnin sonunda iştirak edən hər kəs layihənin məntiqi ilə bağlı çox aydın olmalıdır.
2. Adım: Proje Planlaması
Başlangıç aşaması bittiğinde projeniz planlama aşamasına geçecektir. Adından da anlaşılacağı gibi, bu aşama projenin planlanması ve hazırlanması ile ilgili her şeye sahiptir. Her şeyi doğru planlayın ve projenizin başarılı olmasını garantileyin.
Projenizi yürütmeye başlamadan önce ayrıntılı bir eylem planı oluşturmanız gerekir. Bir proje planı, hızla çok kaotik bir süreç haline gelebilecek şeylere açıklık ve sistematizasyon getirir. Planlama aşamasında, aşağıdaki noktaları net bir şekilde anlamalısınız:
Addım 3: Layihənin icrası
Layihə idarəetməsinin bu mərhələsində layihəniz nəhayət həyata keçirilir. İcra zamanı planınızı həyata keçirəcəksiniz və layihəni həyata keçirmək üçün bütün lazımi addımları atmağa başlayacaqsınız. Bu, layihənizin bütün hərəkətlərin baş verdiyi ən uzun və ən vacib mərhələsidir.
Bu mərhələnin sonunda siz həyata keçirmə öncəsi beyin fırtınası və planlaşdırmanın fiziki təzahürünü görəcəksiniz. Praktikada, tikinti blokları əslində kərpiclə döşənir və kərpicdən hazırlanır, layihəniz 'bina' və ya 'ev' formalaşır.
Əgər siz layihə menecerisinizsə, bu mərhələdə sizə lazım olacaq:
Komanda üzvləri üçün tapşırıqlar təyin edin
İş axını yaradın və redaktə edin
Komandalarınızı motivasiya edin
Layihəyə ayrılan resurslardan səmərəli istifadə edin
Son tarixlərin yerinə yetirildiyinə və hər şeyin rəvan getdiyinə əmin olun
İstənilən maneənin həllini tez tapın
Maraqlı tərəfləri layihənin necə inkişaf etdiyi barədə daim məlumatlandırın
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14915.11.2021
Biznes Dünyası
11.01.2021
Biznes Dünyası
11.03.2021
Biznes Dünyası