-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
143
Dərc olunma tarixi
12.09.2024 TexnologiyaBaxış sayı
49Oxunma müddəti
3 dəqƏksər CRM tədqiqatları və tətbiqləri kommersiya təşkilatları üçün yaradılsa da, CRM-in əsas əsasları qeyri-kommersiya təşkilatları üçün çox uyğundur. Bu nəzəriyyəyə görə, müasir istehlakçı konsepsiyası əvvəlkindən daha əhatəlidir və sadə istehlak sferasından kənara çıxır. CRM həlləri müştəri yönümlü strategiyanı qəbul edən şirkətlər üçün məntiqi seçimdir. Əgər şirkət bu cür texnologiyalardan istifadə edirsə, onun son məqsədi istehlakçıların seçimləri haqqında fərdiləşdirilmiş məlumat əsasında əlavə dəyər təqdim etmək olmalıdır. İT-nin kəşfiyyat, iş prosesləri, verilənlər bazası analitik üsulları və məlumat idarəetmə imkanları koalisiyasına görə, bu idarəetmə fəlsəfəsi mənfəəti maksimuma çatdıran müştəri əlaqələri portfelini yaratmağa və saxlamağa kömək etməlidir.
Artan rəqabət təzyiqi səbəbindən qeyri-kommersiya təşkilatları indi yüksək keyfiyyətli xidmətlər təqdim edirlər. Universitetlər getdikcə daha çox müştəri/tələbə diqqətinə çevrildikcə və onlarla əlaqəli üstünlüklərdən istifadə etdikcə, CRM sistemləri onlar kimi qeyri-kommersiya təşkilatları tərəfindən istifadə olunmağa başlayır. Bu sistemlər həm öz təşkilatları, həm də əsas tərəfdaşları, yəni tələbələr və müəllimlər üçün institusional məqsədlərə nail olmaqda və yaxşı nəticələr yaratmaqda faydalıdır, çünki onların institusional mədəniyyəti uzunmüddətli münasibət yönümlülüyünü müdafiə edir. Nəhayət, CRM sistemləri universitetlərin əlavə dəyər proseslərinin gücləndirilməsi üçün əlverişli yol kimi nəzərdən keçirilməlidir. Bununla belə, yadda saxlamaq lazımdır ki, sadəcə olaraq yeni texniki proseslərin həyata keçirilməsi bizə bazarda heç bir şans verməyəcək. Məşhur inancın əksinə olaraq, universitetin CRM sistemi öz müştərilərini tam anlamalı və bu anlayışdan məlumatlı seçimlər etmək və lazımi tədbirlər görmək üçün istifadə etməlidir. Akademik şəraitdə CRM-dən istifadə etməyə gəldikdə məsələnin mahiyyəti budur.
CRM-i təhsildə yaxşı edən nədir?
Biz indi təhsildə mövcud olan verilənlər bazası imkanlarından, verilənlərin öyrənilməsi sistemlərindən və qarşılıqlı əlaqə texnologiyalarından şagird xüsusiyyətləri və davranışları haqqında çoxlu məlumat toplamaq və saxlamaq, eyni zamanda onlar haqqında məlumat yaratmaq və onları müəllimlərin istifadəsinə vermək üçün istifadə edə bilərik. Mövcud texnoloji CRM alətləri tələbələrin öyrənmə prosesinə daha çox töhfə verir. Bununla belə, mövcud texnologiyaların virtual mühitdə tələbə davranışı haqqında məlumatların toplanması və təhlili ilə bağlı məhdudiyyətləri var, xüsusən də tələbələr öyrənmə tapşırıqlarını yerinə yetirmək üçün birlikdə işləyərkən.
Bu alətlər pedaqoqun tələbənin təhsil ehtiyacları haqqında məlumatı ilə yanaşı, ən uyğun şəxsi məlumatları (rezyume, cari universitet kursu üzrə akademik hesabat və s.) ilə təmin edir. Şagirdlərin dərslərinə daxil olma tezliyi, onlayn məlumat və təhsil resurslarından istifadə və birgə fəaliyyətlərə fərdi töhfələri kimi müvafiq dəyişənlərin nəzərə alınmaması e-təhsil həyata keçirərkən CRM sistemlərinin mövcud məhdudiyyətlərini göstərə bilər. Qeyd etmək lazımdır ki, birgə e-təhsil üzrə əvvəlki tədqiqatlar əsasən monitorinqin konseptual elementlərinə yönəlmişdir.
Pedaqoqların istedadları, onların şagirdlərlə yaratdığı əlaqə və onların şagirdlərin rifahına təsiri önə çəkilir. Şagirdlərin təhsillərində onlara kömək etməkdə və adekvat yardım göstərməkdə, xüsusən də çətinliklərlə qarşılaşdıqda, müəllimin rolundan məmnunluqları ilə bağlı əlavə narahatlıqlar yaranır. Akademiklər, şübhəsiz ki, tələbələrinin tərəqqisi haqqında dəqiq məlumat verə biləcək resurslara ehtiyac duyurlar. Ən əsası, bu texnologiyalar akademiklərin problemli situasiyaları aşkar etmələrini və tez, səmərəli düzəlişlər etmələrini asanlaşdırmalıdır.
Bitrix24-ü pulsuz sınayın!
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14304.05.2023
Texnologiya
28.10.2021
Texnologiya
19.11.2021
Texnologiya
Bildiyiniz kimi, bu yaxınlarda Facebook-un qurucusu və baş direktoru Mark Zukerberq ,Facebook adının şirkətin gələcəyini adekvat şəkildə təsvir etmədiyini və ad dəyişikliyini təsdiqlədi və “Metaverse”haqqında bəzi məlumatlar verdi.İnsanlarda “Metaverse” nədir? ,Hansı xüsusiyyətlələrə malikdir? və s kimi suallar yarandı.Gəlin bu suallara cavab tapmağa çalışaq.