employment.az employment.az

Dərc olunma tarixi

17.09.2024 Biznes Dünyası

Baxış sayı

eye 319

Oxunma müddəti

clock 3 dəq

Yeni başlayanlar üçün satış təhlili

Satış təhlili necə aparılmalıdır?
Satış təhlili üsullarının hədəfinizə uyğun olaraq formalaşdığını bilirik. Bu kontekstdə satış analizini necə etmək sualına cavab verməzdən əvvəl hədəflərinizi müəyyənləşdirməlisiniz. Məqsədiniz nə olursa olsun, son nəticə satış nisbətinizi artırmaq olacaq. Bəs bunun üçün nə edə bilərik?

1.Satış Analizi Metriklərini seçin
Satış təhlili apararkən, izləməli olduğunuz müəyyən ölçülər olacaq. Yeni başlayanlar üçün satış strategiyalarının yaradılması bu ölçüləri hərtərəfli bilməklə başlayır. İzləməli olduğunuz bəzi vacib göstəricilər bunlardır:

Aylıq Satış artımı: Cari ayın satış performansını əvvəlki ayın satış performansı ilə müqayisə etdikdə aylıq satış artımını görə bilərsiniz. Azalan satış artımı satış proseslərinin optimallaşdırılmasının lazım olduğu ən böyük siqnaldır.

Qurğuşun Dönüşüm Oranı: Potensial müştəri necə sadiq müştəri oldu? Bu sualın cavabı müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq, satış qruplarına müştəri səyahətini daha yaxşı başa düşmək və effektiv satış imkanlarını əldə etmək üçün vacibdir.

Satışların ümumi yekun dərəcəsi: Müəyyən bir müddət ərzində ümumi satışların bağlanma dərəcəsi satış qruplarının fəaliyyətini və əldə edilən imkanları müəyyən etmək üçün vacib bir metrik ola bilər.

2. Satış Təhlili Vasitələrini Biznes Proseslərinə daxil edin
Satış analitikası tətbiqi üçün bir hədəfiniz ola bilər və bu məqsədə doğru izləmək üçün lazım olan ölçüləri bilə bilərsiniz. Lakin bütün bunları sistemli və dəqiq şəkildə həyata keçirmək üçün biznes proseslərinizi satış analizi proqramı ilə dəstəkləmək vacibdir. Satış təhlili alətləri bütün satış fəaliyyətləri ilə bağlı məlumatların sürətli, asan və etibarlı hesabatını təmin edir. Satış prosesində tendensiyalar, nəticələr və gələcək anlayışlar haqqında hesabat verməklə satış menecerləri üçün yol xəritəsi yaradır.

Satışların təhlili proqramı əl ilə iş yükünü azaltmağa və ən son məlumatlara tez bir zamanda daxil olmağa imkan verən effektiv vasitədir. Beləliklə, satış təhlili vasitələri necə işləyir?

Ümumilikdə CRM proqramı ilə inteqrasiya olunmuş satış təhlili proqramı mövcud məlumatları təhlil etmək üçün əvvəlcədən konfiqurasiya edilmiş alqoritmlərdən istifadə edir. Bu nöqtədə bir çox fərqli alqoritm əsaslı satış analizi platformalarını araşdırmaq mümkündür. Süni intellektlə dəstəklənən satış analizi platformaları son illərin ən populyar seçimləri arasındadır.

Süni intellektlə işləyən satış analitik platformaları satış məlumatlarını qiymətləndirmək və qərar qəbulunu optimallaşdırmaq üçün maşın öyrənməsindən istifadə edir. Xüsusilə satış proqnozu təhlilində güclü bir vasitə olan AI satış təhlili proqramının bəzi görkəmli üstünlükləri bunlardır:

Avtomatlaşdırma gücünü ortaya qoyan AI satış təhlili platformaları ilə siz vaxt və enerjiyə qənaət edə və diqqətinizi daha kritik proseslərə yönəldə bilərsiniz. Bu nöqtədə Bitrix24 alətləri sizə lazım olan xüsusiyyətləri təklif edə bilər. CRM, əməkdaşlıq, satış və marketinq daxil olmaqla, hamısı bir yerdə platforma xüsusiyyətləri ilə seçilən Bitrix24 sizə bütün iş proseslərində səmərəlilik əldə etməyə imkan verir.

3. Satış Təhlili Hesabat Vaxtını təyin edin
Əgər satış təhlilini effektiv həyata keçirmək üçün alətiniz varsa, hesabat vaxtını istədiyiniz kimi tənzimləyə bilərsiniz. Məsələn, manuel proseslərdə satış təhlilinin hesabat müddəti hər il müəyyən edilə bilər. Lakin satış analitikası aləti daha sürətli və daha effektiv hesabat sistemi yaradaraq, əl proseslərini aradan qaldırır. İstədiyiniz satış mərhələsində istədiyiniz metrikaya uyğun hesabatlar yaratmaq çox asan olur. Beləliklə, satış təhlili hesabat vaxtınızı necə təyin edə bilərsiniz?

Satış təhlili hesabatları əsasən sisteminizdə etməli olduğunuz təkmilləşdirmələri görməyə kömək edən proqramdır. Biznes məqsədlərinizə nə qədər effektiv nail olduğunuzu görmək də faydalıdır. Buna görə də, hesabat vaxtını öz məqsədlərinizə uyğun olaraq yaradaraq təhlil edin. Siz bu məqsədləri təkcə bir sahədə deyil, həm də xüsusi departamentlərə və ölçülərə görə fərdiləşdirə bilərsiniz.

Məsələn, məqsədiniz satış qrupunun məhsuldarlığını ölçmək ola bilər. Bu nöqtədə siz gündəlik performans təhlili aparmaq istəyə bilərsiniz. Gündəlik hesabatlar; Buraya gündə satış imkanlarının sayı, edilən zənglərin sayı, göndərilən təkliflərin sayı, qapalı/itirilmiş satış dərəcəsi kimi göstəricilər daxil ola bilər. Siz həmçinin həftəlik satış təhlili hesabatları yarada bilərsiniz. Məsələn, potensial müştəri-imkan nisbətini həftəlik olaraq təhlil edərək işçiyə düşən ümumi satış kimi göstəriciləri qiymətləndirə bilərsiniz.


Bitrix24-ü pulsuz sınayın!
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683 

heart save
Yazar
  • İstifadəçi adı:

    kaizen
  • Ad Soyad:

    Kaizen.az
  • Məqalə sayı:

    149

Əlaqəli məqalələr

paper-1-img
Wi-fi yoxsa Li-fi?

15.11.2021

Biznes Dünyası

İllərdir simsiz internet adı ilə istifadə etdiyimiz Wi-Fi dəyişir və 100 qat daha sürətli internet olan Li-Fi adlı sistemlə əvəz olunur.

paper-1-img
Gələcəkdən Xəbər Var!

11.01.2021

Biznes Dünyası

1997-ci ildə qurulan qlobal bir kiber təhlükəsizlik şirkəti olan Kaspersky, bəşəriyyətin gələcəyə dair ən vacib suallarını daha yaxşı cavablandırmağa çalışmaq üçün "Təhlükəsiz Sabah" (Safer Tomorrow) platformasını işə saldı.

paper-1-img
Spotify Azərbaycana Gəlir

11.03.2021

Biznes Dünyası

Spotify, bir neçə gün ərzində Asiya, Afrika, Karib adaları, Latın Amerikası və Avropa daxilində 80-dən çox yeni bazarda fəaliyyət göstərəcəyini bildirdi.