-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
146
Dərc olunma tarixi
17.09.2024 TexnologiyaBaxış sayı
138Oxunma müddəti
3 dəqHər şeydən əvvəl, süni intellekt tərəfindən dəstəklənən CRM proqramı şirkətlərə müştəri münasibətlərini və buna görə də müştəri təcrübəsini dəyişməyə kömək edir. Müəssisələr süni intellekti öz CRM sistemlərinə inteqrasiya etməklə avtomatlaşdırmadan daha çox şey əldə edə bilərlər. Bu texnologiya müştəriyə bizneslə “ağıllı qarşılıqlı əlaqə” qurmağa imkan verir.
Bu, hər bir müştəri ilə şəxsi səviyyədə, doğru zamanda və düzgün kanal vasitəsilə əlaqə qura bilmək deməkdir. Süni intellekt böyük verilənlərin təhlili üsulu ilə yüksək mənalı anlayışlar əldə edə bilər; Bunlar həm də müştəri ehtiyaclarını və davranışlarını anlamaq üçün istifadə edilə bilər. Bu, həm müştəri qruplarına, həm də başqa cür əldə edə bilməyəcəyiniz fərdi müştərilərə necə yanaşmaq barədə dəyərli və unikal məlumat verir.
CRM tendensiyaları və süni intellektdən istifadənin gələcəyi
McKinsey & Company tərəfindən aparılan araşdırmaya görə, satış proseslərində süni intellektdən istifadə edən şirkətlər potensial müştərilər və görüşlərdə 50% artım, zəng müddətində 60-70%, xərclərdə isə 40-60% azalma müşahidə edilir. Beynəlxalq Məlumat Korporasiyasının (IDC) başqa bir araşdırması süni intellektə əsaslanan CRM sistemlərinin 2024-cü ilin sonuna qədər qlobal biznes gəlirlərini 1,1 trilyon dollar artıra biləcəyini proqnozlaşdırır.
Təkcə bu məlumatlar süni intellektlə dəstəklənən CRM sistemlərinin parlaq gələcəyi olduğunu göstərir. Başqa sözlə, CRM sistemlərində süni intellektdən istifadə müvəqqəti tendensiya deyil. Müştəri münasibətlərinin idarə edilməsinin təməl daşlarını təşkil edəcək yeni bir texnologiya olaraq, bu sektorun yaxın gələcəkdə nəyə çevriləcəyini göstərir.
Süni intellektin CRM üçün nə edə biləcəyi daha da artacaq
Güman edə bilərik ki, yaxın gələcəkdə mövcud müavinətlər daha da genişləndiriləcək. Süni intellekt təbii dil emalı, maşın öyrənmə alqoritmləri və hətta insan emosiyalarını başa düşə və onlara cavab verə bilən emosional süni intellekt sahəsindəki irəliləyişlərlə daha da təkmilləşəcək. Bütün bunlar təbii olaraq CRM sistemlərində öz əksini tapacaq və fərdiləşdirmənin daha da dərin səviyyələrini təklif etmək mümkün olacaq. Biz müştərilərin ehtiyaclarını daha yaxşı başa düşə və onlarla əlaqə qurmağın daha effektiv yollarını kəşf edə biləcəyik. Bundan əlavə, süni intellektin Əşyaların İnterneti (IoT) və blokçeyn kimi digər texnologiyalarla inteqrasiyası müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə və məlumatların təhlili üçün tamamilə yeni texnikaların yaranmasına imkan verəcək.
CRM-in süni zəkaya əsaslanan gələcəyi
Rəqiblərini qabaqlamaq və onlardan öndə qalmaq istəyən müəssisələr ən qısa zamanda süni intellektlə dəstəklənən yeni nəsil CRM platformalarına keçməlidirlər, çünki onlara lazım olan rəqabət üstünlüyü buradan gələ bilər. Bu məqsədlə onlar indi düzgün süni intellekt texnologiyalarına sərmayə qoymalı, işçilərini bu vasitələrdən yaxşı istifadə etməyi öyrətməli və ən son AI inkişaflarından xəbərdar olmalıdırlar. Bununla onlar müştərilərlə münasibətlərin idarə edilməsini təkmilləşdirmək üçün təkcə süni intellektdən istifadə edə bilməz, həm də innovasiyalara təkan verə və sənayelərində rəqabət üstünlüyünü qoruya bilərlər.
Bitrix24-ü pulsuz sınayın!
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14604.05.2023
Texnologiya
28.10.2021
Texnologiya
19.11.2021
Texnologiya
Bildiyiniz kimi, bu yaxınlarda Facebook-un qurucusu və baş direktoru Mark Zukerberq ,Facebook adının şirkətin gələcəyini adekvat şəkildə təsvir etmədiyini və ad dəyişikliyini təsdiqlədi və “Metaverse”haqqında bəzi məlumatlar verdi.İnsanlarda “Metaverse” nədir? ,Hansı xüsusiyyətlələrə malikdir? və s kimi suallar yarandı.Gəlin bu suallara cavab tapmağa çalışaq.