-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
149
Dərc olunma tarixi
07.10.2024 Biznes DünyasıBaxış sayı
Oxunma müddəti
1. Araşdırma edin!
Kiçik biznes üçün brendinq üzərində işləyərkən ilk araşdırma yeri internetdir. Tədqiqat, araşdırma, araşdırma. Ən yaxşı rəqiblərinizə baxın və onların rəng sxemlərini, tipoqrafiyasını və səs tonunu niyə tənzimlədiklərini düşünün. Sonra sürətli təhlil üçün bütün qeydlərinizi elektron cədvəldə qurun. Bazarınızı başa düşdükdən sonra siz mütləq sahib olmanız lazım olanları, olması lazım olanları və aralarındakı bütün marka elementlərini müəyyən edə bilərsiniz. Bəzi sahələr üçün ilham almaq istəyə bilərsiniz, məsələn, qida üçün ən yaxşı rəng sxemləri olan qırmızı və sarı. Bununla belə, siz digər aspektlərin status-kvonunu da rədd edə və öz yolunuzu işıqlandıra bilərsiniz. Məsələn, getdikcə daha çox şirkət rəsmi nitqi geridə qoyub daha danışıq, bəzən hətta aqressiv üsluba üstünlük verir. Rəqiblərinizi və sənayenizi araşdırmadan qərar vermək sizin zərərinizə olacaq və yəqin ki, sizə xeyirdən çox zərər verəcək.
2. Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin
Sənayeniz və rəqibləriniz haqqında daha incə təfərrüatları öyrəndikdən sonra kiçik bizneslər üçün brendləşdirmədə növbəti addım istifadəçilərinizi öyrənməkdir. Kiminlə danışdığınızı anlamaq, brend missiyanızın və ümumi mesajınızın formalaşmasının vacib hissəsidir. İdeal müştəri profilinizi yaratmaqla başlayın. Onların yaşını, cinsini, dəyərlərini və maraqlarını nəzərə alın. Onların qəhvə içmək üçün getdiyi yerləri görə bilsəniz, doğru yoldasınız. İdeal profilinizi başa düşməkdən məmnun olduqdan sonra ikinci dərəcəli əlaqələrə keçin. Onlar sizin təklifinizlə dərhal maraqlanacaq tip olmaya bilər, lakin şərtlər uyğun olarsa, yırğalana bilərlər.
Kiçik bizneslər üçün ən yaxşı brendinq məsləhətlərimizdən biri, yeni marketinq kampaniyaları üzərində işləyərkən və ya yeni məhsullar təqdim edərkən tədqiqatınızı istinad nöqtəsi kimi istifadə etməkdir. Çoxsaylı profillərlə silahlanmış olaraq, markanızın çətiri altında müxtəlif qruplara fərdi mesajlar göndərə bilərsiniz.
3. Sizi nəyin fərqləndirdiyini müəyyənləşdirin
Heç kimin təqlid etməyə belə cəhd edə bilməyəcəyi qızıl bir fikrin varsa, təbrik edirəm. Bununla belə, real dünyaya qayıtdığınız zaman rəqibləriniz üzərində sizə üstünlük verən fərq nöqtəsini (POD) tapmalı olacaqsınız. Bu, dünyadan kənar bir fikir olmalı deyil, sadəcə sizi izdihamdan fərqləndirən və müştərilərə bir az fərqli bir şey təklif edən bir şeydir. Bu, diqqətli müştəri xidməti, etik biznes təcrübələri və ya ailə tərəfindən idarə olunan etik ola bilər. Üstünlüyünün nədən ibarət olduğunu dəqiq müəyyən etmək, tədqiqatın niyə kiçik biznes üçün brendinqin belə vacib hissəsidir. Siz rəqiblərinizin POD-larını və onların auditoriyaya necə çatdırıldığını müəyyən edə biləcəksiniz. Digər şirkətlərin nə ilə fərqləndiyinə dair geniş anlayışı və xidmətlərinizdən istifadə etmək ehtimalı yüksək olan insanların dərin anlayışını birləşdirdikdə, POD-nu fərqləndirə və onu brendinizin mərkəzinə çevirə bilərsiniz.
4. Brend hekayənizi müəyyənləşdirin
Bütün perspektivli bizneslərin hekayəyə ehtiyacı var. Bu, kim olduğunuzu, nə təklif etdiyinizi və istifadəçilərinizin niyə sizə etibar etməli olduğunu bildirməyin bir yoludur. Hekayə sizi sahibi olaraq hədəf auditoriyanıza yaxınlaşdırır və korporativ üzdən çox şəxsi üzünüzü göstərir. Boş bir səhifənin qarşısında oturarkən hekayənizə başlamaq çətindir, ona görə də başlamaq üçün aşağıdakı suallara cavab verin və sonra toxunuşlar əlavə edin.
Şirkətiniz necə quruldu?
Biznesiniz hansı problemi həll etməyi hədəfləyir?
O bunu necə edir?
Brendiniz nəyə inanır?
Bu dəyərlər təşkilata necə daxil edilir?
Unutmayın ki, hekayəniz marketinq səylərinizlə eyni deyil. Siz istifadəçiləri CTA-ya yönləndirmirsiniz və ya satış etməyə çalışmırsınız. Əvəzində hekayələr brendləşmədə kiçik müəssisələr üçün yumşaq bir taktika, etibarı ilhamlandıran və potensial istifadəçilərin sizi seçməsinə səbəb olan müştəri səyahətində kiçik bir dürtük kimi rol oynayır.
5. Brend sənətinizi yaradın
İncəsənət və dizayn və ya mövcud aktivlər kiçik bizneslər üçün brendinq dedikdə ağla gələn ilk şeylər arasındadır və bunun yaxşı bir səbəbi var. Bu, diqqət çəkən, izdihamdan seçilən və istifadəçilərinizi sizə harada çatmasından asılı olmayaraq aldıqları xidmətin eyni olacağına inandıran hissədir. Mükəmməl bir nümunə olaraq, McDonald's-ın hətta loqosunun "qızıl tağları" üçün bir adı var və bu, dünyanın harasına getsəniz, eyni məhsulun zəmanətidir.
Kiçik bizneslər üçün brendinq məsləhətlərimizin bir hissəsi olaraq, bunu düzgün əldə etmək üçün vaxt ayırmağı tövsiyə edirik. Bütün tapşırıqlarınızı layihənin idarə edilməsi alətində təşkil edin ki, heç bir şey yolunda getməsin və rebrendinq zamanı prosesi yenidən başlamaq asan olsun.
İndi brendinizi əsaslandırmaq üçün bir çərçivəniz var, hər şeyi hərəkətə gətirə və nəticələri görməyə başlaya bilərsiniz. Unutmayın ki, brendləşdirmə səyləriniz maliyyə kimi digər vəzifələrinizdən daha bədii ola bilsə də, yenə də peşəkar yanaşmanı davam etdirməlisiniz. Bu, tapşırıqların idarə edilməsi, ünsiyyət və marketinq ehtiyaclarınız üçün ən səmərəli alətlərdən istifadə etmək deməkdir.
Bitrix24 bütün bu alətləri (və daha çoxunu) götürür və onları bir rahat platformada birləşdirir. Daha düzgün proqramı axtaran tablar arasında keçid etməyə və ya sonsuz abunələr siyahısına pul ödəməyə ehtiyac yoxdur - kiçik bizneslər üçün idealdır.
Bitrix24-ü pulsuz sınayın.
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14915.11.2021
Biznes Dünyası
11.01.2021
Biznes Dünyası
11.03.2021
Biznes Dünyası