-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
146
Dərc olunma tarixi
25.10.2024 Biznes DünyasıBaxış sayı
92Oxunma müddəti
3 dəqBiznesiniz üçün ən yaxşı iş proqramını seçməzdən əvvəl “CRM nədir və nə üçün vacibdir?” sualına qısa cavab verək.
CRM “Müştəri Münasibətlərinin İdarə Edilməsi” üçün qısaldılmışdır; Bu, Müştəri Əlaqələrinin İdarə edilməsi deməkdir. CRM sistemi müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni və münasibətləri idarə etmək üçün istifadə olunan bütün tətbiqləri, strategiyaları və texnologiyaları əhatə edə bilər.
Müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi CRM proqram təminatı potensial müştərilər yaratmaq, potensial müştəriləri sadiq müştərilərə çevirmək və satış sonrası müştəri münasibətlərini optimallaşdırmaq üçün istifadə olunur.
Effektiv CRM proqram təminatından istifadə sizə sağlam satış prosesləri və kanalları yaratmağa kömək edir. O, həmçinin satış, marketinq və müştəri təcrübəsini zənginləşdirmək üçün güclü təhlil və hesabat xüsusiyyətləri təqdim edir. Kiçik, orta və ya böyük miqyasdan asılı olmayaraq, son məqsədi satış olan bütün əməliyyatlar CRM proqram təminatından səmərəli şəkildə faydalana bilər.
Kiçik müəssisələrin CRM sistemini seçərkən nəzərə almalı olduğu meyarlar:
Inteqrasiya
CRM xüsusiyyətlərindən və performansından tam fayda əldə etmək üçün digər əsas biznes proqram təminatı ilə əlaqə saxlaya bilən güclü inteqrasiya imkanlarına malik alətlər seçməyiniz tövsiyə olunur. Məsələn, marketinqin avtomatlaşdırılması, mühasibat uçotu, təqvim və e-poçt proqramı ilə asanlıqla inteqrasiya oluna bilən CRM xüsusiyyətləri sayəsində bütün iş proseslərinizi bir yerdən idarə etmək mümkün olur. Siz həmçinin seçdiyiniz CRM proqramının digər rəqəmsal alətlərlə uyğunluğunu yoxlamaq üçün API girişinin olub-olmadığını yoxlaya bilərsiniz.
Mobil Uyğunluq
Mobil uyğunluğu olan CRM proqramı sizə istənilən müştəri məlumatlarına daxil olmağa, komanda tapşırıqlarına nəzarət etməyə və yolda olarkən ümumi satış səmərəliliyini ölçməyə imkan verir. Fasiləsiz əlaqənin üstünlüyü sayəsində real vaxt rejimində yeniləmələr etmək də mümkündür. Sistem vasitəsilə müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni və ya komanda tərəqqisini dərhal yeniləyə bilərsiniz. Real vaxt rejimində CRM-dən istifadə inkişaf edən vəziyyətlərə sürətli cavab verməyə və komandanın rəvan idarə olunmasına səbəb ola bilər.
Fərdiləşdirmə
Əgər siz biznes proseslərinizə yeni Müştəri Münasibətləri İdarəetmə aləti daxil etmək qərarına gəlmisinizsə, fərdiləşdirmə imkanlarını nəzərə almaq vacibdir. CRM proqramının fərdiləşdirmə seçimləri sistemi biznes ehtiyaclarına uyğunlaşdırmağa imkan verir. Korporativ ehtiyaclara uyğunlaşma ilə yanaşı, genişlənmə performansına da diqqət yetirmək faydalıdır. CRM sisteminin təkcə cari ehtiyaclarınıza cavab verməməsi, həm də gələcək ehtiyaclarınıza uyğun inkişaf etməsi vacibdir.
Qiymətləndirmə
Kiçik biznes olaraq siz bahalı CRM proqramı əvəzinə qiymət/performans qiymətləndirmələrində yüksək nəticə göstərən proqram təminatı seçmək istəyə bilərsiniz. Bəzi müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi proqramı bizneslər üçün fərdiləşdirilmiş həllər təklif edə və hər bir istifadəçi üçün qiymət təklif edə bilər. Bəziləri bizneslərə aylıq və ya illik planlarla uzunmüddətli müştəri münasibətlərini dəstəkləməyə imkan verə bilər.
Sizə təklif edə biləcəyimiz əsas məsləhət ondan ibarətdir ki, əvvəlcə pulsuz versiyalardan başlamaq faydalı olardı. Yeni bir iş olaraq; Siz CRM proqram təminatından nə gözlədiyinizi, onun hansı xüsusiyyətlərə malik olduğunu və ya onun effektivliyini necə artıracağınızı bilmirsiniz. Pulsuz versiyası olan CRM proqramı bütün bunları sınamaq imkanı da təqdim edir.
Yekun olaraq; Kiçik müəssisələr ehtiyaclarına, məqsədlərinə və üstünlüklərinə uyğun olaraq CRM proqramları arasında seçim edə bilərlər. Müştərinin həyat dövrünü idarə edən, satış və marketinq performansını artıran, müştəri sədaqətini yaradan və komanda məhsuldarlığını optimallaşdıran faydalı CRM xüsusiyyətləri ilə biznes proseslərinizi optimallaşdıra bilərsiniz.
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
Bitrix24-ü pulsuz sınayın.
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14615.11.2021
Biznes Dünyası
11.01.2021
Biznes Dünyası
11.03.2021
Biznes Dünyası