-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
149
Dərc olunma tarixi
28.12.2024 Biznes DünyasıBaxış sayı
130Oxunma müddəti
2 dəqSüni intellekt və marketinq arasında əlaqə
"Marketinqdə AI nədir?" Suala sadə cavab vermək üçün deyə bilərik ki, bu, fərdiləşdirmənin üstünlüyüdür. Süni intellekt marketinqi müştəri davranışı haqqında fikir əldə etmək üçün AI strategiyalarının tətbiqi prosesinə aiddir. Bu strategiyalar həm marketinq, həm də müştəri əlaqəsini daha şəxsi edir.
Rəqəmsal marketinq və süni intellekt arasındakı əlaqə ağıllı AI alətləri və GenAI texnologiyalarının ortaya çıxması ilə formalaşmağa başladı. Generativ AI əmrlərə cavab olaraq şəkillər, mətn və ya digər media növləri istehsal edən AI növüdür. Bu texnologiyanın ən böyük iki nümunəsi olan ChatGPT və DALL-E2 alətləri hədəf auditoriya ilə əlaqələndirilə bilən reklamlardan tutmuş fərdiləşdirilmiş kampaniyalara qədər bir çox proseslərdə təlimat verə bilər.
Süni intellektin rəqəmsal dünyada təsiri fərdiləşdirmə və məlumatların təhlili ilə məhdudlaşmır. Süni intellekt alətləri sayəsində marketinq komandasının səmərəliliyini artıran avtomatlaşdırma üstünlüyü də əldə edilə bilər. E-poçt göndərmək və ya tez-tez verilən suallara cavab vermək kimi xüsusiyyətlərə malik süni intellekt alətləri təkrarlanan tapşırıqları minimuma endirə bilər. Beləliklə, marketinq qruplarının bütün səyləri effektiv kampaniyaların hazırlanmasına yönəldilə bilər.
Bu cür süni intellekt alətləri müəssisələrin istifadə etdiyi biznes proqram təminatına inteqrasiya edir və bir növ şəxsi köməkçi rolunu oynayır. Məsələn, süni intellektlə dəstəklənən Bitrix24 ilə CoPilot köməkçisini kəşf etmək mümkündür. CoPilot yaradıcı beyin fırtınasından tutmuş əl tapşırıqlarının avtomatlaşdırılmasına qədər bir çox müxtəlif proseslərdə aktiv rol oynaya bilər.
Süni intellektlə dəstəklənən platformalar daha uğurlu nəticələr əldə etmək üçün marketinq strategiyaları üçün maraqlı ideyalar təqdim edə bilər. O, hətta satış hunisində potensial müştərilərlə əlaqələrinizi gücləndirmək üçün nişan nisbətini artırmağa kömək edə bilər.
1950-ci illərdə marketinq üçün süni intellektdən istifadə etmək üçün ilk cəhdləri oyun nəzəriyyəsi və xətti proqramlaşdırma tətbiqləri ilə görə bilərik. Lakin 2010-cu və 2020-ci illərdə ortaya çıxan böyük məlumatların emalı, bulud hesablamaları, təbii dil emalı və dərin öyrənmə texnologiyaları yeni dövrün kilidini açdı.
Bu gün əksər müəssisələr konversiya proseslərini daha səmərəli etmək, təsirli məzmun yaratmaq, innovativ kampaniyalar tərtib etmək və müştəri təcrübəsini artırmaq üçün süni intellekt texnologiyalarından geniş istifadə edə bilərlər.
Biznesinizi irəli aparmaq və süni intellektlə dəstəklənən vasitələrin gücündən faydalanmaq istəyirsinizsə, Bitrix24 həllərini indi pulsuz qarşılaya bilərsiniz. https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14915.11.2021
Biznes Dünyası
11.01.2021
Biznes Dünyası
11.03.2021
Biznes Dünyası