employment.az employment.az

Dərc olunma tarixi

31.08.2025 Biznes Dünyası

Baxış sayı

eye 57

Oxunma müddəti

clock 2 dəq

Şirkətlər datanı necə pula çevirir?

Hər gün milyardlarla insan internetdə iz qoyur: axtarışlar, alış-verişlər, izlədiyi filmlər, dinlədiyi musiqilər, hətta sosial şəbəkədə atdığı hər like belə bir data nöqtəsidir. Çox vaxt bu rəqəmlər bizə təsadüfi görünür. Amma şirkətlər üçün onlar gəlirin açarıdır.

 

🏆Bəs şirkətlər bu datanı necə “pul”a çevirirlər?

 

 

 

1. Müştərini anlamaq – ehtiyacı qabaqlamaq

Netflix sizin izləmə tarixçənizi analiz edir və növbəti baxacağınız filmi “proqnozlaşdırır”. Amazon alış-veriş tarixçənizə baxaraq ehtiyaclarınızı siz sifariş etməmiş təklif edir.

➡️ Nəticə: Siz vaxt itirmirsiniz, onlar isə daha çox satış edirlər.

 

 

 

2. Dinamik qiymət – hər kəsə fərqli qiymət

Heç fikir vermisinizmi, təyyarə biletlərinin qiyməti hər gün, hətta hər saat dəyişir? Bu təsadüf deyil. Şirkətlər alıcı davranışlarını izləyir, tələbatı ölçür və qiymətləri buna uyğun dəyişir.

➡️ Otellər də boş otaqlarını data əsaslı alqoritmlərlə ən sərfəli qiymətə satırlar.

 

 

 

3. Risklərin azaldılması – datayla zərərləri gəlirə çevirmək

Bank kredit verməzdən əvvəl sizin gəlirinizi, xərcləmə vərdişlərinizi və kredit tarixçənizi araşdırır. Sığorta şirkətləri də riskləri dataya əsasən hesablayır.

➡️ Bu yanaşma onlara milyonlarla itkidən qorunmaq imkanı verir.

 

 

 

4. İstehsalat və logistika – vaxt = pul

Tesla avtomobillərindən gələn datanı analiz edərək nasazlıqları əvvəlcədən görür, yeni modelləri daha mükəmməl dizayn edir.

Amazon isə anbarlarda robotların hərəkətini və çatdırılma marşrutlarını data ilə optimallaşdırır.

➡️ Bu, milyardlarla dollar qənaət deməkdir.

 

 

 

5. Yeni məhsullar yaratmaq – datanın özü məhsula çevrilir

Google-un əsas gəliri axtarışdan yox, axtarış datalarını reklam vasitəsilə satmaqdan gəlir.

Spotify dinləmə vərdişlərinizi analiz edərək fərdi “playlistlər” yaradır və premium abunə satışlarını artırır.

 

 

 

🌍 Dünyanın ən böyük şirkətlərinin ortaq xüsusiyyəti birdir: Onlar datanı pula çevirə bilirlər.

 

Və bu yalnız nəhəng şirkətlərə aid deyil. Kiçik və orta biznes də datanı düzgün analiz etsə, müştərilərini daha yaxşı anlaya, məhsullarını təkmilləşdirə və bazarda üstünlük qazana bilər.

 

Mənim fikrimcə, yaxın illərdə Azərbaycanda da şirkətlərin uğurunu müəyyən edən əsas faktor məhz data ilə işləmə bacarığı olacaq. Gələcəyin rəqabəti datanı daha çox toplamaqla deyil, onu daha ağıllı istifadə etməklə qazanılacaq.

 

Qısaca desək: Data = Pul.

Amma yalnız doğru analiz, düzgün strategiya və ağıllı tətbiqlə.

heart save
Yazar
  • İstifadəçi adı:

    İlham
  • Ad Soyad:

    Toğrul İsmayılov
  • Məqalə sayı:

    1

Əlaqəli məqalələr

paper-1-img
Wi-fi yoxsa Li-fi?

15.11.2021

Biznes Dünyası

İllərdir simsiz internet adı ilə istifadə etdiyimiz Wi-Fi dəyişir və 100 qat daha sürətli internet olan Li-Fi adlı sistemlə əvəz olunur.

paper-1-img
Gələcəkdən Xəbər Var!

11.01.2021

Biznes Dünyası

1997-ci ildə qurulan qlobal bir kiber təhlükəsizlik şirkəti olan Kaspersky, bəşəriyyətin gələcəyə dair ən vacib suallarını daha yaxşı cavablandırmağa çalışmaq üçün "Təhlükəsiz Sabah" (Safer Tomorrow) platformasını işə saldı.

paper-1-img
Spotify Azərbaycana Gəlir

11.03.2021

Biznes Dünyası

Spotify, bir neçə gün ərzində Asiya, Afrika, Karib adaları, Latın Amerikası və Avropa daxilində 80-dən çox yeni bazarda fəaliyyət göstərəcəyini bildirdi.