-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
146
Dərc olunma tarixi
28.10.2021 TexnologiyaBaxış sayı
3203Oxunma müddəti
4 dəqTexnologiyanın inkişafı insanların texnoloji cihazlarla qarşılıqlı əlaqəsində bir neçə fərqlilik yaratdı. Keçmişdə bir çox evdə kompüter, telefon və planşet, hətta televizor belə yox idi. Təbii ki, insanlar bir mövzu haqqında məlumat əldə etmək üçün əllərinə düşən ən yaxın televizor və ya radiodan istifadə edirdilər. Televiziya və radioda da insanlar üçün çoxlu kanal seçimi yox idi. O zaman indi ənənəvi media adlandırdığımız radio və televiziya ən populyar iki media vasitəsi idi. İnsanlar xəbər almaq istəyəndə radio və televiziyaya, məhsul almaq istəyəndə isə birbaşa mağazalara üstünlük verirdilər.
Ancaq texnologiyanın inkişafı media baxımından bir çox fərqlər gətirdi. İndi günümüzə nəzər salsaq, əksər evdə ən azı internet bağlantısı olan bir kompüter, hər bir fərdin əlində ağıllı telefon və planşet görmək mümkündür. Əslində, texnologiyanın inkişafı ilə hətta televizor da fərqləndi və bizim tanıdığımız köhnə televizor olmaqdan çıxdı. Demək olar ki, günümüzdə internetə qoşulmayan televizor yoxdur. Artıq ağıllı televizorlar əksər evlərdə istifadə olunur. Bununla belə, media araşdırması aparan qurumların statistik məlumatlarına və ətrafımıza nəzər saldıqda görürük ki, insanlar ənənəvi media vasitələrindən istifadəni məhdudlaşdırır və vaxtlarının çoxunu sosial mediada keçirirlər.
Texnologiyanın inkişafı sayəsində informasiya əldə etmək asanlaşıb. İnsanlar xəbər öyrənmək üçün televizor qarşısında gözləməkdən, qəzet alıb oxumaqdansa, internet üzərindən xəbər saytlarına üstünlük verməyə başladılar. Çünki bu yolla istədikləri xəbərə daha rahat çata bilirdilər və istədikləri zaman yanlarında daşıya biləcəkləri mobil cihaz vasitəsilə xəbər ehtiyaclarını qarşılayırdılar.
Sosial medianın insanların alış-veriş seçimlərinə və brendlərə təsiri:
İnsanların alış-veriş vərdişləri də keçmişdən xeyli fərqlənir. Məhsula ehtiyacımız olanda yerimizdən belə qalxmadan onlayn sifariş verə bilərik. Bugün insanların çoxu sadə, praktik və hətta ayağa qalxmadan edilə bilən bu alış-veriş üsuluna üstünlük verir. Şirkətlər və Ticarət Nişanları təbii ki, bu vəziyyətdən xəbərdardır və bir məhsulu bazara çıxarıb satmaq istəyən şirkətlərin əksəriyyətinin ya özünün e-ticarət saytları var, ya da məhsullarını müxtəlif e-ticarət platformaları vasitəsilə bazara çıxarmağa çalışırlar.
İndiki vaxtda insanların çoxunun ən azı bir sosial media tətbiqində hesabı olduğunu və gündəlik olaraq onları izlədiyini görürük. (YouTube, WhatsApp, Instagram, Facebook, Twitter, Swarm, Snapchat, Linkedin) Bu vəziyyət markalar və satıcılar baxımından müşahidə edilir və bir çox marka insanlara çatmağın yolunun insanların vaxt keçirdikləri sosial media platformalarında olduğunun fərqindədir. Sosial mediada mövcud olmaqla öz xidmətlərini və məhsullarını buradakı insanlara tanıtdırır və satırlar. Həmçinin sosial mediada reklam edərək potensial müştəri kütlələrinə çatırlar.
Nəticədə;
Aydındır ki, sosial media bizim həyatımızı, davranışlarımızı və xərcləmə vərdişlərimizi ənənəvi media ilə müqayisədə əhəmiyyətli dərəcədə fərqləndirir. Özünü tanıtmaq, məhsulu bazara çıxarmaq və kütləyə müraciət etmək istəyən hər bir insan, insanların davranış dəyişikliklərini təhlil edərək sosial mediada var olmalıdır. İndi insanlar birtərəfli olmaq əvəzinə, öz fikirlərini bildirə, şərh verə və səs verə biləcəkləri geribildirim təmin edən interaktiv sosial media alətlərinin tərəfdarıdırlar.
Gələcək sosial mediadadır!
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14604.05.2023
Texnologiya
28.10.2021
Texnologiya
19.11.2021
Texnologiya
Bildiyiniz kimi, bu yaxınlarda Facebook-un qurucusu və baş direktoru Mark Zukerberq ,Facebook adının şirkətin gələcəyini adekvat şəkildə təsvir etmədiyini və ad dəyişikliyini təsdiqlədi və “Metaverse”haqqında bəzi məlumatlar verdi.İnsanlarda “Metaverse” nədir? ,Hansı xüsusiyyətlələrə malikdir? və s kimi suallar yarandı.Gəlin bu suallara cavab tapmağa çalışaq.