-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
143
Dərc olunma tarixi
06.09.2024 TexnologiyaBaxış sayı
57Oxunma müddəti
6 dəqTəsəvvür edin ki, müştərilərin ehtiyaclarını onlar yaranmazdan əvvəl təxmin edən, müştərilərlə olan hər bir əlaqəni fərdiləşdirən və təkrarlanan tapşırıqları avtomatlaşdıran, işçilərin diqqətini yüksək dəyərli müştərilərə yönəltməkdən azad edən bir CRM sistemi. Süni intellekt CRM sayəsində bu, artıq xəyal deyil. Süni intellekt (AI) sözün əsl mənasında müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi platformalarını dəyişdirərək onlara inanılmaz şeylər etməyə imkan verir.
Ötən illər ərzində AI CRM sistemlərinin sayında əhəmiyyətli artım olub və bu dəyişiklik, deyəsən, dayanmır. Süni intellekt vasitəsilə əldə edilən CRM faydaları satış və marketinqdən tutmuş müştəri xidməti və dəstəyinə qədər hər şeyə təsir edir və dəyişir. Ancaq bu dəyişikliyin faydaları ilə yanaşı zərərləri də ola bilər. Biz cəsarətli yeni dünyada ilk addımlarımızı atırıq və süni intellektin faydaları ilə yanaşı mümkün zərərlərini də nəzərə almalıyıq.
Burada biz məhz bu məsələyə toxunacağıq və bu texnologiyanın həm üstünlüklərini, həm də mənfi cəhətlərini nəzərə alaraq, süni intellektin CRM üçün uyğun olub-olmaması sualına cavab verməyə çalışacağıq. Bu, sadə “süni intellektin faydaları və zərərləri” məqaləsi deyil. Biz süni intellektin müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi (CRM) sistemlərinə necə təsir etdiyi və onun xas xüsusiyyətlərinin hansı çətinliklər yarada biləcəyi barədə danışacağıq. Başlamazdan əvvəl Bitrix24-ün bu yaxınlarda tamamlanmış AI CRM araşdırmasına nəzər salmağı tövsiyə edirik. Beləliklə, AI ilə əldə edilə biləcək faydalar haqqında daha aydın təsəvvür əldə edəcəksiniz. İstəyirsinizsə, bu gün Bitrix24-ə qeydiyyatdan keçməklə bu üstünlükləri əldə etməyə başlaya bilərsiniz.
Süni intellekt və CRM arasındakı əlaqə
Süni intellekt real insan kimi düşünə bilən kompüter proqramları yaradan texnologiyadır. Daha sadə desək, AI-nin etməyə çalışdığı şey, özbaşına problemləri öyrənə, düşünə və həll edə bilən alqoritmlər və sistemlər inkişaf etdirməkdir.
Müştəri Münasibətlərinin İdarə Edilməsi (CRM) həm mövcud, həm də potensial müştərilərlə əlaqələrin qurulmasına və saxlanmasına yönəlmiş biznes strategiyasıdır. O, müştərinin əldə edilməsindən tutmuş satış sonrası dəstəyə qədər geniş bir sahəni əhatə edir və müştərinin həyat dövrü ərzində müştəri ilə bütün qarşılıqlı əlaqələrin idarə edilməsini əhatə edir. Bu qarşılıqlı əlaqələrə satış, marketinq, müştəri xidməti və dəstək kimi fəaliyyətlər daxildir.
Süni intellekt, öz başına öyrənmək, problemləri həll etmək və avtomatlaşdırma vasitəsilə müəyyən prosesləri yerinə yetirmək qabiliyyətinə görə CRM üçün də istifadə edilə bilər.
CRM üçün süni intellektdən necə istifadə etmək olar?
CRM sistemlərində süni intellekt bir çox müxtəlif məqsədlər üçün istifadə edilə bilər, o cümlədən:
Müştəri məlumatlarını təhlil edin
Süni intellektlə işləyən CRM müştəri davranışındakı nümunələri müəyyən etmək, gələcək davranışı proqnozlaşdırmaq və müştərilərin təcrübələrini fərdiləşdirmək üçün bir çox müxtəlif mənbələrdən toplanmış böyük məlumat dəstlərini təhlil edə bilər. Müştərilərin bizneslə qarşılıqlı əlaqələri, onların alış tarixçələri və hətta onlayn axtarış vərdişləri bu məlumat dəstlərinə daxildir.
Tapşırıqları avtomatlaşdırın
Süni intellekt insan agentlərinə müştəri məlumatlarının daxil edilməsi, onların təqdim etdikləri dəyərə görə qiymətləndirilməsi və müştəri xidməti sorğuları kimi təkrarlanan tapşırıqları avtomatlaşdıraraq vaxta qənaət etməyə kömək edir.
Fikir verin
Süni intellekt daha yaxşı müştəri təcrübəsi təmin etmək üçün hesabatlar şəklində lazımi məlumatları təmin edə bilər. Bu hesabatlar müştərilərin ehtiyacları, üstünlükləri və potensial problemlər haqqında fikir əldə etməklə bizneslərə məlumatlı qərarlar qəbul etməyə və marketinq, satış və xidmət strategiyalarını optimallaşdırmağa kömək edə bilər.
Qarşılıqlı əlaqələri fərdiləşdirin
Süni intellekt həmçinin müştərilərə müvafiq məhsulları tövsiyə etməklə, hədəflənmiş təkliflər təqdim etməklə və chatbot dəstəyi təklif etməklə qarşılıqlı əlaqələri fərdiləşdirə bilər. Fərdiləşdirilmiş müştəri təcrübəsi təkcə satışların artırılmasında deyil, həm də hədəf auditoriya ilə uzunmüddətli əlaqələrin qurulmasında çox vacibdir.
Müştərilərlə Münasibətlərin İdarə Edilməsi (CRM) üçün AI-dən istifadə etməyin faydaları nələrdir?
Süni intellektlə işləyən CRM-dən istifadə etməklə bütün növ və ölçülərdə olan müəssisələr aşağıdakı üstünlükləri əldə edə bilərlər:
səmərəliliyin artması
Süni intellektlə dəstəklənən CRM sistemləri tapşırıqları və iş axınlarını avtomatlaşdırmaqla bütün növ prosesləri tez və səmərəli şəkildə yerinə yetirə bilər. Məlumatları daha dəqiq və ardıcıl toplaya bildiyi üçün bu, səmərəliliyin artmasına töhfə verəcək.
Təkmilləşdirilmiş müştəri xidmətləri
Süni intellekt müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni fərdiləşdirə bilər. O, təbii dil emal (NLP) texnologiyasından istifadə edən chatbotlar vasitəsilə 24/7 dəstək təmin edə bilər və hətta potensial problemləri qabaqlamaqla müştəri xidmətlərini aktivləşdirə bilər. Müştəri əlaqələrini fasiləsiz və sürətli şəkildə həyata keçirmək satışlarla yanaşı müştəri loyallığını da artıracaq.
Qabaqcıl satış və marketinq
Süni intellekt verilənlərin təhlili vasitəsilə müştəri ehtiyaclarını və seçimlərini proqnozlaşdıra bilir. Bu yolla o, hədəflənmiş kampaniyalar təklif edə bilər və potensial müştəriləri qiymətləndirərək satış imkanlarını müəyyən etməyə kömək edə bilər. Yaradıcı süni intellekt bundan kənara çıxa və kampaniya məzmununu (məsələn, e-poçt və ya sosial media mesajları) özü hazırlaya bilər. Bu texnologiya real insandan fərqlənməyən keyfiyyətli mətnlərin istehsalına imkan verəcək qədər inkişaf etmişdir.
Məlumata əsaslanan qərar qəbulu
Süni intellekt böyük həcmdə məlumatları çox tez təhlil edə bilir. Bu, bizneslərə CRM strategiyaları ilə bağlı fərziyyələrə deyil, verilənlərə əsaslanan qərarlar qəbul etməyə kömək edir. Məlumat analizi sayəsində həm satış, həm də marketinq üçün çox daha sağlam və təsirli qərarlar qəbul etmək mümkündür.
İstifadəsi asan texnologiya
Bu texnologiyanın digər mühüm üstünlüyü ondan ibarətdir ki, o, demək olar ki, heç bir xüsusi təlim tələb etmir və uyğunlaşma müddəti olduqca qısadır. Əgər seçilmiş CRM sistemindən istifadə etmək artıq asandırsa, süni intellekt xüsusiyyətlərindən də istifadə etmək asan olacaq. Bu texnologiya heç bir xüsusi təcrübə tələb etmədən arxa planda işləyir və adi istifadəçilər onun təklif etdiyi bütün xüsusiyyətlərdən yararlana bilərlər.
Azaldılmış xərclər
Süni intellektdən istifadə etməklə əldə edə biləcəyiniz avtomatlaşdırma və səmərəlilik sizə daha az işçi ilə daha çox iş görməyə imkan verəcək. Məsələn, müştəri xidmətləri departamentinizdə insan nümayəndələrinin sayını azalda bilərsiniz. Bu, təbii olaraq əməliyyat xərclərinə qənaət etməyə və xərcləri azaltmağa imkan verir.
Xülasə etmək üçün, süni intellekt hər bir biznesin məlumatları təhlil etmək, tapşırıqları avtomatlaşdırmaq və müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni fərdiləşdirmək üçün öz CRM sistemlərində istifadə edə biləcəyi güclü bir vasitədir. Bir çox digər üstünlükləri arasında o, həm də müştəri münasibətlərini yaxşılaşdırır və beləliklə, müəssisələrə satışları artırmağa kömək edir. İstənilən CRM sistemi süni intellekt xüsusiyyətlərinin daxil edilməsi ilə daha sürətli, daha səmərəli və daha faydalı olur. Bütün bunlar vacibdir və biznes üçün üstünlükləri nəzərdən qaçırmaq olmaz.
Ümumi dəyərləndirmə aparsaq, indiki çatışmazlıqlar o qədər də əhəmiyyət və miqyasda deyil ki, biznes olaraq süni intellektdən faydalanmağınıza mane olsun. Təlim verməklə, düzgün təcrübələri seçməklə və kibertəhlükəsizliyinizə sərmayə qoymaqla siz potensial problemlərin çoxunun qarşısını onlar yaranmazdan əvvəl ala bilərsiniz. Bunun müqabilində, daha səmərəli iş axını ilə daha çox satış fürsəti əldə edə və çox daha məmnun müştəri təcrübəsi təmin edə bilərsiniz. Bunlar sizə rəqibləriniz üzərində rəqabət üstünlüyü əldə etməyə və uğurla inkişaf etməyə imkan verəcək üstünlüklərdir. Bu səbəblə, süni intellektdən, xüsusilə də süni intellekt tərəfindən dəstəklənən CRM tətbiqlərindən dərhal yararlanmağa başlamanızı şiddətlə tövsiyə edirik. Bu texnologiya sizə biznes olaraq qaçırmamalı olduğunuz imkanlar təklif edir.
Süni intellekt tərəfindən dəstəklənən CRM sistemlərindən dəqiq və effektiv şəkildə faydalanmağa başlamaq və güclü nəticələr əldə etmək istəyirsinizsə, bu gün Bitrix24-dən istifadə etməyə başlayın. Bitrix24 sadəcə AI CRM sistemi deyil, bütün biznes ehtiyaclarınızı ödəmək üçün çoxlu alətlər təklif edən onlayn platformadır. Bitrix24-dən istifadə etdiyiniz zaman inteqrasiya və sizə lazım olan məlumatları dəqiq ələ keçirməyə çalışmaq barədə narahat olmaq lazım deyil. Platformamız bütün bunları avtomatik olaraq həyata keçirir və sizə lazım olan bütün məlumatları bir mərkəzdən əldə etməyə imkan verir. Bir məhsul və ya xidmət təklif etməyinizdən asılı olmayaraq, bu gün qeydiyyatdan keçin və Bitirx24-ü 15 milyondan çox müəssisənin seçimi edən xüsusiyyətləri kəşf edin!
Bitrix24-ü pulsuz sınayın.
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14304.05.2023
Texnologiya
28.10.2021
Texnologiya
19.11.2021
Texnologiya
Bildiyiniz kimi, bu yaxınlarda Facebook-un qurucusu və baş direktoru Mark Zukerberq ,Facebook adının şirkətin gələcəyini adekvat şəkildə təsvir etmədiyini və ad dəyişikliyini təsdiqlədi və “Metaverse”haqqında bəzi məlumatlar verdi.İnsanlarda “Metaverse” nədir? ,Hansı xüsusiyyətlələrə malikdir? və s kimi suallar yarandı.Gəlin bu suallara cavab tapmağa çalışaq.