-
İstifadəçi adı:
kaizen -
Ad Soyad:
Kaizen.az -
Məqalə sayı:
149
Dərc olunma tarixi
28.12.2024 TexnologiyaBaxış sayı
148Oxunma müddəti
3 dəqSəyahət Sahəsində Süni İntellektin Görkəmli Texnologiyaları
Süni intellekt, maşın və kompüterlərin insan intellektini təqlid etdiyi və ya təqlid etdiyi kompüter elminin bir sahəsidir. İnsanların problem həll etmə və qərar vermə qabiliyyətlərindən istifadə edən süni intellekt tətbiqləri insanların edə biləcəyi vəzifələri yerinə yetirmək üçün proqramlaşdırıla bilər. Dərin öyrənmə, maşın öyrənmə və təbii dil emal modelləri kimi alt mövzuları ehtiva edən hərtərəfli bir elm sahəsi olan süni intellektin tətbiqləri bir çox fərqli sektora işıq salır.
Süni intellekt və turizm birləşdirildikdə, səyahətin planlaşdırılmasından tutmuş əməliyyat proseslərinə qədər bir çox sahədə innovativ tətbiqlər yaradılır. Bu birləşmə təkcə turizm agentlikləri üçün deyil, həm də sərnişinlər üçün çox sərfəlidir. Məsələn, generativ süni intellekt tətbiqləri "Fransaya səfərimi mənim üçün fərdiləşdirin və maraqlarıma uyğun marşrutlar təklif edin" adlandırıla bilər. Komandanı verdiyiniz zaman, səyahət məsləhətçisinin sizə təqdim edə biləcəyindən daha uzun və ətraflı siyahı ilə qarşılaşa bilərsiniz.
Turizm sektorunda süni intellektin istifadə sahələri hava limanlarında üz tanıma sistemlərindən tutmuş, qeydiyyat proseslərində avtomatlaşdırmaya qədər dəyişə bilər. Fərdiləşdirmə üstünlüyü də yaradan süni intellektin turizm agentlikləri tərəfindən necə istifadə edildiyinə nəzər salaq.
Süni İntellekt Turizm Texnologiyaları Səyahət Agentlikləri tərəfindən Necə İstifadə Edilə bilər?
Süni intellektin turizmə təsiri insan müdaxiləsini minimuma endirən tətbiqlərlə effektiv, etibarlı, fərdiləşdirilmiş və asan səyahət təcrübəsi yaratmaqla diqqəti çəkir. Səyahət agentlikləri, hava limanları və hava yolu şirkətləri tərəfindən istifadə edilən bu tətbiqlər 24/7 müştəri dəstəyinin təmin edilməsinə, avtomatlaşdırılmış sistemlərin yaradılmasına, müştəri məmnuniyyətinin artırılmasına və təhlükəsizliyin optimallaşdırılmasına əhəmiyyətli təsir göstərir.
Çat Robotları ilə Təkmil Rezervasyon Sistemləri
Səyahət agentlikləri həm müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni artırmaq, həm də vaxta qənaət etmək üçün chatbotlardan istifadə edirlər. Süni intellekt köməkçiləri və chatbotlar sayəsində ziyarətçilərin uçuş və yaşayış yerlərini tez bir zamanda bron etmələri mümkün olur.
AI köməkçiləri müştərilərin suallarına tez cavab verə və ziyarətçilər üçün ən səmərəli marşrutu tövsiyə edə bilərlər. Məsələn, səyahətlərin əlaqələndirilməsi kimi mürəkkəb proseslərdə uçuş rezervasiyaları müştəri tələblərinə uyğun olaraq tənzimlənə bilər. Əllə filtrləmə və məlumatların daxil edilməsi ehtiyacını aradan qaldıran bu xidmət sayəsində turizm agentliklərinin cavab sürəti artır və ziyarətçilər daha asan prosesə sahib olurlar.
Məhsuldar Süni İntellekt Tətbiqləri Səyahət Agentliklərində Necə İstifadə Olunur?
Səyahət agentlikləri vebsaytlarda və sosial media platformalarında məzmun istehsalı və planlaşdırılması üçün məhsuldar süni intellekt tətbiqlərindən faydalana bilər. Mətn, audio, video və şəkillər yaradan bu qabaqcıl vasitələr təsirli və orijinal məzmun dizayn edərək ziyarətçilərin cəlb edilməsində mühüm rol oynayır. Məsələn, siz tur promosyonları, səyahət bələdçiləri və kampaniya elanları üçün sürətli və peşəkar məzmun hazırlaya, bununla da vaxta qənaət edərək daha geniş hədəf auditoriyaya çata bilərsiniz.
AI texnologiyaları fərdi səyahət təcrübələrini necə yarada bilər?
Süni intellekt alqoritmləri; O, istifadəçilərin keçmiş səyahət seçimlərini, axtarış davranışlarını və cari ehtiyaclarını təhlil edərək fərdi səyahət marşrutları yarada bilər. O, hər bir müştəri üçün fərdi təcrübə təmin edərək, səyahətçilərin maraqlarına, büdcələrinə və müddətlərinə əsaslanan optimallaşdırılmış tövsiyələr təqdim edir.
https://www.bitrix24.com/create.php?p=13589683
Bitrix24-ü pulsuz sınayın.
İstifadəçi adı:
kaizenAd Soyad:
Kaizen.azMəqalə sayı:
14904.05.2023
Texnologiya
28.10.2021
Texnologiya
19.11.2021
Texnologiya
Bildiyiniz kimi, bu yaxınlarda Facebook-un qurucusu və baş direktoru Mark Zukerberq ,Facebook adının şirkətin gələcəyini adekvat şəkildə təsvir etmədiyini və ad dəyişikliyini təsdiqlədi və “Metaverse”haqqında bəzi məlumatlar verdi.İnsanlarda “Metaverse” nədir? ,Hansı xüsusiyyətlələrə malikdir? və s kimi suallar yarandı.Gəlin bu suallara cavab tapmağa çalışaq.